PC op TV met intel 82815 graphics controller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat de JNTSC jumper op het mobo ook op PAL?

Is het, overigens, een MSI MS-6215T PC?

Als die stekker werkte met je PS2 op de tv, dan moet het wel de receiver zijn......
Zit er geen camera aansluiting op de voor of zijkant van de tv, zodat je de gele tulp er zo in kunt steken? [wel even de goede A/V ingang op de tv kiezen]

op mijn tv niet. maar ik heb het even op de tv beneden geprobeerd, die heeft een video ingang voorin en een witte audio. ik heb hem aangesloten op de gele en de tv op AV gezet, maar het beeld blijft gewoon zwart...

Laatst bewerkt:
Zit meestal een plakkertje op met de gegevens, op de PC zelf dan.:rolleyes:

MS-6215.jpg

Als je de manual er even bij pakt, kun je het allemaal lezen over die jumper.

Zit meestal een plakkertje op met de gegevens, op de PC zelf dan.:rolleyes:

Als je de manual er even bij pakt, kun je het allemaal lezen over die jumper.

dat is precies de pc die ik heb:)
alleen ik heb hem via via gekregen dus heb die hele manual niet..

en ik heb ook even als test mijn videorecorder aangesloten via dezelfde video ingang op mijn tv, en die werkt wel. dus er komt geen signaal door de draad. het is dus iets in de computer dat niet goed staat..

Download hem dan even, je vind hem hier.

Bedankt!! dit staat er:

Note: If you want to use TV-Out, you need to remove the PC monitor cable and connect the TV before turning on the system. If not, then the PC Monitor will still be your monitor.

Dit ga ik even proberen.

het werkt niet.
tv blijft zwart en zodra ik het beeldscherm er weer in plug, springt hij gewoon weer aan.

Heb je DEZE configuratie mogelijkheid niet?

Update de drivers eens, indien nog niet gedaan.

En hoe staat die jumper?

En hoe staat die jumper?

Er zit geen groen dingetje omheen, en volgens de gebruiksaanwijzing staat hij dan op NTSC ofzo. hoort hij op PAL te staan? en zoja kan ik dan het groene dingetje van de USB jumper jatten, want ik heb er geen meer.

Heb je DEZE configuratie mogelijkheid niet?

Update de drivers eens, indien nog niet gedaan.

nee de drivers heb ik almeerdere malen geinstalleerd. En alles klopt zoals op je link bescheven, alleen die optie staat er gewoon niet tussen..

Waar jij je jumpertjes jat, tja dat moet je zelf weten, als je maar niet wordt gepakt.:rolleyes:

Heb je geen s-video-composietvideoverloopsnoertje?

Die met de VGA kabel dienen beide erin te zitten bij opstarten, dan zal je die mogelijkheden pas krijgen, denk ik.

nee die heb ik niet. ik heb de jumper nu op PAL staan. de tv werkt niet, maar het menu bij beeldscherminstellingen is wel ineens verandert. niet dat er de tv-out functie bij staat hoor.
ik koop morgen wel een S-video snoertje en ga dan verder *****n. ik ga nu eten. Erg bedankt voor je andwoorden in ieder geval! En ErpCity ook bedankt voor je andwoorden!:thumb:

ik zie al wat er verandert is. Het tabje "devices" is weg. (zie printscreen van mn bureaublad)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan