pc op TV!

Status
Niet open voor verdere reacties.

djenet

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2004
Hoi,
Wij willen graag opnames die gedaan zijn met het mediacenter op onze tv bekijken.

kabels aangesloten van pc nr. tv, maar op de tv is nergens iets te zien.... :confused:

van de pc nr. de tv gaat een s-video out nr. een scart adapter in de tv.(schakelaarstand input).
(en nog een tulpkabel rood/wit voor audio l/r verbonden tussen pc en tv.

Volgens mij zijn de aansluitingen ok. Hoe vind het het beeld op de tv??

Ik heb al even gekeken op de link uit voorgaand draadje, hier heb ik wel het aansluitschema kunnen checken, maar niet waarom ik geen beeld zie...

Hopelijk volgt een goede tip!
Alvast bedankt,
Djenet

Het is handig om te vermelden welke videokaart je hebt want daar zal het een instelling zijn denk ik.
Of je moet het kanaal opzoeken in je tv.

Als je hem in je scartaansluiting hebt gedaan, dan moet je het kunnen vinden onder AV. Maar inderdaad ff handig om te weten welke grafische kaart je hebt. Als je Nvidea gebruikt dan kun je daar instellen dat je je beeld wil klonen via je video uitgang.

ik heb een nvidea, wet alleen niet wat voor type. Waar kan ik dat zien?

gevonden via beeldscherminstellingen.
nvidia geforce 7100 GS.
Probeer nu via configuratie meerdere beeldschermen te installeren.
Ik heb Vista.
TV is niet gevonden. Ook niet via rigoureuze beeldschermdetectie.
Wanneer ik kies voor tv inschakelen ja, dan gebeurt er niets.

pc is nog steeds aangesloten op tv en omgekeerd...

pc op tv

Je moet eerst de cd rom die je bij de videokaart heb gekregen installeren,

Dan ga je naar configuratie scherm,instellingen,geavanceerd.

Hier kan je nu uit 4 beeldschermen selekteren.

succes

de videokaart is al geinstalleerd. Ik wil alleen de instellingen veranderen.
Maar kan dus niet kiezen voor tv.
?

O excuses verkeerd begrepen.

Inderdaad is het moeilijk kiezen met deze kaart.Heb de NVIDIA wel op deze pc maar ben het met je eens dat je geen keuze mogelijkheid hebt.Was even in de war omdat ik net op een andere pc zat en daar zit wel een videokaart met deze mogelijkheid op.

Sorry hoop dat iemand anders je dan verder kan helpen.

Veel succes verder.

Iemand een idee? 't ligt een beetje stil hier....

Je kan proberen om de ATI driver te downloaden(alleen als je dell bent en dan ook op DELL)
dan kan je beeldschermen instellen bij Eigenschappen voor beeldschermen>instellingen>geavenceerd

Je kan proberen om de ATI driver te downloaden(alleen als je dell bent en dan ook op DELL)
dan kan je beeldschermen instellen bij Eigenschappen voor beeldschermen>instellingen>geavenceerd

Ik weet waar ik e.e.a. moet instellen, maar de optie om de pc te dwingen een tv te detecteren geeft geen resultaat. (zie voorgaand bericht). Terwijl ik toch de kabels goed verbonden heb (zie 1e bericht)

Wat is 'de ati driver' en waar vind ik een download? - geen Dell maar samengestelde pc.

Groetjes!

Ik weet waar ik e.e.a. moet instellen, maar de optie om de pc te dwingen een tv te detecteren geeft geen resultaat. (zie voorgaand bericht). Terwijl ik toch de kabels goed verbonden heb (zie 1e bericht)

Wat is 'de ati driver' en waar vind ik een download? - geen Dell maar samengestelde pc.

Groetjes!
Je kan er is naar google, maar verder kan ik je niet helpen zit met dell

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan