Pc opbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HpLaptopUser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Heren en Dames,

Een goede avond. Jullie kunnen mij vast wel helpen.

Ik wil mijn eigen computer gaan bouwen, maar wat heb ik nodig?

* Behuizing
* Voeding
* Moederbord
* Videokaart
* Processor
* Dvd brander
* RAM Geheugen
* Aan/Uit knop
* Blu-Ray brander
* Koeling
* Processor Koeler
* Netwerkkaart
* Harddisk (2x)
* Geluidskaart
* Cardreader
* Floppy drive
* USB

Als we gewoon bij het begin beginnen dus als het ware met lege handen.
Wat heb ik boven deze lijst nog meer nodig?

Laatst bewerkt:
Ram geheugen.

En rand apparatuur en software voor zover je dat nog niet hebt.

Ram geheugen.

En rand apparatuur en software voor zover je dat nog niet hebt.

Rand apparatuur bedoel je muis e.d.?

Als je dat bedoelt beginnen we daar later over :P Het gaat me nu gewoon om de complete kast die dan gewoon functioneert. (Software komt ook later)

Die heb je dan nu. Dat zijn de onderdelen die je nodig hebt.

Was even uitgegaan van een processor met koeling evenals videokaart en fans in de kast.

Maar wat zou je er nog meer in willen stoppen? Wat je nu hebt staan is essentieel, de rest is maar net wat jij wil, zoals verschillende pci uitbreidingskaartjes.

Weet je dat maakt me niet zozeer uit, ik ga ervanuit waar jullie opkomen wat jullie bijvoorbeeld ''extra'' hebben.

Gewoon alles wat erin kan maakt niet uit wat erin gaat ik noteer vanzelf wel dingen:P

Laatst bewerkt:
Geluidskaart, netwerkkaart, cardreader, floppy drive, T.v. kaart enz

We kunnen alles wel opnoemen, maar jij hebt zelf nog nergens aangegeven wat je budget is, je verwachtingen van de te bouwen pc en wat je nu eigenlijk zélf in de kast wilt hebben. Jij stelt nu alleen de vraag, "wat heb ik nodig". Dan voldoet alles wat nu in je startpost staat om een goed wekende pc samen te stellen.

Laatst bewerkt:
Geluidskaart, netwerkkaart, cardreader, floppy drive, T.v. kaart enz

We kunnen alles wel opnoemen, maar jij hebt zelf nog nergens aangegeven wat je budget is, je verwachtingen van de te bouwen pc en wat je nu eigenlijk zélf in de kast wilt hebben.

We? Je bent de enige maar iig ik heb geen budget zal ik ook niet hebben. Najah, aan dit forum heb ik niks.

Sja, als je ook van die onduidelijke vragen stelt, krijg je onduidelijke antwoorden.:confused:;)

Sja, als je ook van die onduidelijke vragen stelt, krijg je onduidelijke antwoorden.:confused:;)

SIMPELSTE VRAAG OP DIT FORUM xD. Computer bouwen, wat zal je erin stoppen ik zeg nog geen budget en noem maar op wat jullie erin hebben zitten. Ja wat zijn je wensen. Heb ik niet ik vraag gewoon wat je erin hebt in je eigen pc. Hoe dom ben je dan xD

SIMPELSTE VRAAG OP DIT FORUM xD. Computer bouwen, wat zal je erin stoppen ik zeg nog geen budget en noem maar op wat jullie erin hebben

Dat heb je nog niet eerder gezegd, en over slim gesproken, je kunt ook de systemen van de meeste leden hier bekijken. Daar staat alles wat de mensen erin hebben.

Dat heb je nog niet eerder gezegd, en over slim gesproken, je kunt ook de systemen van de meeste leden hier bekijken. Daar staat alles wat de mensen erin hebben.

Lezen moeilijk woord? Weet je dat maakt me niet zozeer uit, ik ga ervanuit waar jullie opkomen wat jullie bijvoorbeeld ''extra'' hebben.

Gewoon alles wat erin kan maakt niet uit wat erin gaat ik noteer vanzelf wel dingen

Is door mij een post eerder genoemd.

Maargoed ik heb mijn informatie gevonden en dat is niet hier dus spatah

Wat is dit nou, krijg je antwoorden en reageer je zo...Niet erg netjes!

Je vraag is gewoon te breed en daarbij ben jij je eigen persoon, met eigen wensen. Krijg je duidelijk antwoord en de vraag naar wat je doel en budget is, ga je reageren als een kleuter. Dat is erg jammer, maar veel succes met je pc en onhoudt, je kan never nooit niet alle mogelijk onderdelen plaatsen.

Wat is dit nou, krijg je antwoorden en reageer je zo...Niet erg netjes!

Je vraag is gewoon te breed en daarbij ben jij je eigen persoon, met eigen wensen. Krijg je duidelijk antwoord en de vraag naar wat je doel en budget is, ga je reageren als een kleuter. Dat is erg jammer, maar veel succes met je pc en onhoudt, je kan never nooit niet alle mogelijk onderdelen plaatsen.

Let jij maar eens op. Heb hem al half in elkaar (A). Naar dichtbijzijnde winkel gereden en hadden bijna alles op voorraad. Morgen laatste onderdelen halen en dan testen.

Spatah

Ik ga lachen als dit jongetje (van een jaartje of 12-13) bijvoorbeeld een moederbord koopt waar de processor niet op kan :evil:

Dat zal niet gebeuren denk ik, omdat ie naar een winkel is geweest. Maar of de PC zijn verwachtingen gaat halen??????

Ik ga lachen als dit jongetje (van een jaartje of 12-13) bijvoorbeeld een moederbord koopt waar de processor niet op kan :evil:

Hahahah, vriend ben ondernemer met een bedrijf op mijn naam. Ben 27 jaar en succes vol in het bedrijfsleven. Kan kopen wat ik wil en advies krijgen van wie ik wil. Heb alles bij 1 winkel gekocht die mij tot op alles lieten zien dat het te combineren was. Dus dat jij een jochie bent wat net uit de luiers komt, sorry hoor. Maar ik ben nog altijd een 27 jarige ondernemer.

Spatah

Is deze kleuterklas klaar met opmerkingen naar elkaar te gooien? Zo nee zal er een slot op komen zo ja, dan kunnen we ontopic door gaan.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan