PC opschoner

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Ik kreeg net een bericht op mijn computer dat er ernstige fouten in de computer zitten en dat ik een pc opschoner moet installeren om de fouten eruit te halen. Dat had ik gedaan en er werd meteen gescand. Er zijn 14308 fouten opgespoord en als ik op selectie repareren klik, dan ben je verplicht om je te registreren en om die versie te gaan kopen voor 34,95. Ze willen beweren dat het een éénmalige uitgave is. Heeft iemand hier ervaring mee, want liever betaal ik niets aan dit soort dingen.
En trouwens, ik heb een cc cleaner. Die kan ik toch ook laten lopen? Dan worden die fouten er toch ook uitgehaald? En er gaan toch geen bestanden verloren die je zelf hebt aangemaakt in bijv. Word en die je hebt opgeslagen?

Beste drive,

Heel vervelend dat je dit meemaakt.
Gelukkig heb je geen geld betaald aangezien de scan en de gevonden fouten nep zijn.
Als je ccleaner hebt gedraait hoef je je nergens zorgen om te maken.
De melding dat er ernstige fouten zijn is ook nep.
Verwijder de software die je hiervoor hebt geinstalleerd (die de scan heeft gedaan).
En draai ccleaner nog een keer.

Hierna hoef je je nergens meer zorgen om te maken.

Met vriendelijke groet,
Mr Fixit.

Laatst bewerkt:
Dank je wel voor je hulp. Ik zal hem nu meteen verwijderen en omdat ik nu graag wil slapen, ga ik morgen cc cleaner maar draaien. Dan heb ik alle tijd.
Zo, die is weer verwijderd.

Laatst bewerkt:
en installeer ook adaware en spybot.
goeie freeware proggies die veel zooi kunnen verwijderen.

Ik wilde ccleaner laten lopen en ik krijg meteen een melding dat er bestanden definitief van de computer zullen worden verwijderd. Wat dat betreft ben ik een angsthaas. Ik ben bang dat er bestanden die je zelf hebt aangemaakt in word ook worden verwijderd. Want wat bedoelen ze anders met "bestanden"?

lijkt me sterk dat je eigen bestanden verwijderd worden, maak anders eerst een backup van die bestanden. Krijg je geen lijstje te zien met wat er zoal verwijderd wordt.

Nee, de bestanden worden niet uitgesplitst in lijstjes.

heb net speciaal voor jouw ccleaner erop gezet. Als je op analyseren druk komt ie met een hele waslijst wat verwijderd kan worden. Je hoeft je niet druk te maken dat 't om persoonlijke bestanden gaat. 't zijn veelal snelkoppelingen temp files enz. Bovendien kun je links in het programma toch kiezen waar die naar moet zoeken. Je kunt gewoon alles verwijderen wat ie vindt.

Ik heb hier ook sinds gisteren last van.. dat het nep is snap ik, maar het blijft herhalen..

hoe krijg ik dit van mijn pc af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan