PC opstarten lukt niet meer na servicepack update

Status
Niet open voor verdere reacties.

kidkvh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2012
Goedenavond,

Ik heb laatst GTA IV voor Windows gekocht, ik kon hem natuurlijk ook gewoon downloaden maar daar ben ik niet zo fan van.. Dus vandaar had ik hem gekocht bij Bol. Alles zag er goed uit totdat ik hem wou gaan installeren, ik moest een service pack update doen. Dat had ik gedaan naar service pack 2 ofzo iets.. Good, ik wou mijn pc weer opstarten maar hij deed nogal raar: Ik zag dit..

wmk83ruhxi.jpg

Vervolgens krijg ik dit: Soms zie ik onder de strepen ook staan: Wilt u Windows normaal opstarten blabla..
y6d5na7grf.jpg

En dan zie ik dit en dan houd het op..
img2012012700182.jpg

Ik hoop dat HelpMij forum-leden mij kunnen helpen.. :thumb:

Hallo kidkvh.

Wellicht dit probleem.

Probeer de meest recente driver van je videokaart downloaden en installeren, want daarmee worden verreweg de meeste problemen opgelost. Is dat het niet? Dan moet je in het programma in kwestie eens kijken naar de video instellingen.
computergames kunnen een ander signaal naar de monitor sturen dan het besturingssysteem.
En als dat alternatieve signaal niet kan worden weggezet door je monitor, dan kan gebeuren wat ik zie op je bijlage. Ga eens even een tandje terug en beginnen met een eenvoudig signaal (= 1024 x 768 bij 60 Hz). Daarna kijken waar de grenzen liggen. Wellicht kan ook je videokaart het een en ander niet aan. Heb je dit ook bij andere spellen.

Aha, oke.
Maar ik kan ook helemaal niet meer op mijn Bureaublad, dus hoe zou ik dan mijn driver van mijn videokaart kunnen installeren? :)
En bedankt voor je snelle antwoord.

Ja... Het is heel goed mogelijk dat bij jou na SP3 de DVI aansluiting niet meer werkt. Een VGA kabeltje zal dan wel werken. Probeer dat eerst eens.

Ja mee eens. En probeer ook eens even in de veilige modus op te starten, gewoon om eens te kijken wat je voor je neus, ogen krijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan