Pc opvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommetje1993

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Hallo ik heb alles opgevoert ( geheugen van 256 naar 2gig ) andere videokaart.

Maar mijn spellen werken niet optimaal en bij die spellentest zeggen ze van aanbevolen proccesor wat je nodig dat het te weinig is ik heb een 2400mhz maar ik denk dat het een oud model ofzo is want hij werkt niet meer optimaal en me cpu gebruik schiet naar 100% als ik alleen het spel al opstart dus dit is niet goed!

Nu is mijn vraag kan ik zo een andere proccesor halen zonder andere dingen hoeven te veranderen?

Ik hoor 't wel!

Greetz

Hoi,

Zolang de processor op je moederbord past (juiste socket) en/ of het moederbord hem ondersteund gaat dat over het algemeen wel lukken.

Dus ik kan gewoon klakkeloos een moederbord uitzoeken en een cpu en die in mijn pc plaatsen?

Hoef ik dan verder niks te veranderen?

Want de rest is natuurlijk ook redelijk oud de aansluitingen enzo voor het geheugen zit ook een agp slot of heeft dat er niks mee te maken?

Goedemorgen,

Ik ging er van uit dat je op je huidige moederbord een andere processor wou plaatsen omdat je al een nieuwe videokaart en geheugen had gekocht daarom,
Dus eigenlijk zal je nu weer een moederbord moeten zoeken waar beide weer oppassen wat misschien niet de gewenste configuratie ten goede komt je had deze keuze beter eerder kunnen maken. Maar dat is na praten meld nu even welke videokaart en geheugen je hebt gekocht misschien valt het allemaal wel mee.

als je moederbord en processor gaat vervangen moet je er ook rekening mee houden dat je waarschijnlijk ook windows op nieuw moet installeren.

Je kan toch gewoon je oude hd aan sluiten op je nieuwe moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan