PC overnemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dreamland

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2011
Hallo,

ik zoek een programma om vanaf mijn laptop de laptop van mijn dochter die niet in hetzelfde wifi netwerk zit over te nemen.
Ik wil haar controleren of ze geen verkeerde dingen doet op internet of bestanden. In het verleden heeft zij dit wel gedaan dus is het niet zomaar
dat ik dit vraag...

alvast bedankt

Hoi,

Neem aan dat ze het mag weten zou het teamviewer kunnen. maar zal elke keer weer moeten worden ingesteld . realvnc schijnt ook te werken

Je kan ook met ouderlijk toezicht van Windows zelf zeggen van dat zei wel en niet mag doen maar je moet het dan wel doen als zei niet op haar laptop zit want dat moet je allemaal zelf instellen

Als ik ouder was van een kind (van een bepaalde leeftijdscategorie) zou ik te allen tijde op de laptop of pc het ingebouwde adminaccount activeren voorzien van een sterk wachtwoord.
Niet om er misbruik van te maken, maar mocht het onverhoopt nodig zijn dat je toegang hebt tot die pc.
Je hoort zoveel vreemde dingen tegenwoordig, kinderen kunnen soms de gevolgen niet overzien.
Personen die het verkeerd met je voor hebben doen zich anders voor dan ze zijn, dát moet je een kind aan het verstand proberen te brengen.
Verder ben ik het helemaal eens met het advies van @Lange Pier.

Laatst bewerkt:
toch wel, want als je om de 10 min een screenshot krijgt, weet je toch waar ze mee bezig zijn ?

Dat vind ik wel een hele grote inbreuk op de privacy..... Dat screenshot gaat nog, maar die camerafoto?

vind ik ook, maar ik gebruik het dan ook alleen op mijn laptops en tablets, in geval van diefstal activeer ik prey, heb zo ooit op 2 uurtjes tijd een tablet terug gevonden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan