PC pakt externe harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZephyrX

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hoi,

Ik heb deze PC net een maand, en er zit een externe harde schijf van 300 gig bij. Hij is van HP, en hij heeft 2 lampjes. 1 voor de stroom, die altijd brand, maar het lampje van de verbinding brand niet. Je kunt hem op 2 manieren aansluiten, ik kan hem in mijn PC schuiven maar ik heb ook een USB kabeltje erbij gekregen om hem op andere PC's aan te sluiten. Bij allebei de manieren brand alleen het stroomlampje, en niet het verbindingslampje. Op de site van HP kan ik er niks over vinden, er staat alleen dat je Windows service pack 2 moest installeren, en dat heb ik gedaan. Ook heb ik de HP updates geinstalleerd. Het rare is, dat hij alle andere USB aparaten wel pakt (zoals mijn webcam, of iPod).

Ik ben ten einde raad :O Ik kan wel terug gaan naar de winkel maar misschien maak ik zelf wel een domme fout.

Heeft iemand een idee wat ik fout zo kunnen doen? Alvast bedankt,

Zephyr

Laatst bewerkt:
als je hem aansluit en opnieuw opstart wat doet hij dan.
of een andere usb-kabel proberen.
probeer hem ook eens op een andere pc.

Als ik hem opnieuw opstart met de externe harde schijf erin krijg ik een blauw beeld en dan kan ik op esc drukken voor een menu ofzo, maar als ik op esc druk gebeurd er niks.
Ik heb hem geprobeerd benenden op een andere PC aan te sluiten, maar daar zegt hij wel dat hij nieuwe hardware heeft gevonden, maar ik kan het nergens openen.

Ik denk niet dat het aan de USB kabel ligt, want ik kan hem ook in mijn compuiter "schuiven" gewoon zonder USB kabel. Die USB kabel is alleen voor computers waar ik hem niet in kan schuiven :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan