pc pimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knager

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2007
Yóh

Ik wil graag mn pc beetje pimpen, maar dan alleen voor het oog. Wat me vet lijkt is een andere blik geven op mn pc, dus wat lampjes enz met kleur of iets dergelijks..dus eigenlijk gewoon een andere kast om mn pc heen.

Is da mogelijk en aan welk bedrag moet ik dan dneken ?

Iemand die weet waar ik die kan bestellen op Internet ?

Tof dat je me helpt,

groetjes.

Zoek eens op Casemodden op het internet, je krijgt dan een hoop sites. Hoe duur het wordt, dat hangt van jezelf af. je kan het zo duur maken als je zelf wil.

Verplaatst Hardware overige --->>> Casemodden.

zoals hierboven gezegt, zoeken op casemodding...

paar uv lampjes/gekleurde fans heb je al voor minder dan 10 euro, je zou zelf bijvoorbeeld een gat aan de zijkant van je pc kunnen met, en daar plexiglas achter hangen en eventueel de kast een kleurtje geven, dan schiet je al een eind op. het hoeft dus zeker niet duur te zijn.

U kunt dit best willen maar ik zie het nut er niet van. Het kan best dat u wat led lichten wil in uw pc en hier heb ik een voorbeeld link:

http://www.azerty.nl/8-1043-11889/a...oeding-klassiek-zwart-usb-firewire-audio.html

Als u een goed performance kast wil voor een lagere prijs zou ik deze nemen ook met een 12cm led fan aan de voorkant.

http://www.azerty.nl/8-1044-42465/c...&utm_medium=website&utm_campaign=bestverkocht

Ik heb nog een vraag wat voor behuizing heeft u nu rond uw pc zitten? U kunt ook zoals eerder genoemd casemodden we kunnen u hier makkelijker verder mee helpen als u aangeeft wat voor behuizing u heeft.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je wat voor behuizing ? Ik weet niet anders dan dat t gewoon zo'n stadaard zwart gevalletje is.

ik zie bv op deze site

http://www.azerty.nl/8-1048-106118/gigabyte-3d-mercury-gz-fw1ca-a.html

staan 5 geinst. ventilators.

Is dat erg belangrijk en verder nog tips waar ik op moet letten ?

En kan ik ze alleen maar kopen als de afmetingen overeenkomen met mijn pc of mag het ook groter zijn ?

Hey groetjes.

Maar,

Kwa koeling komt die kast belangena niet zo ver als de gene die ik voorschotel als ik zelf zou kieze zou ik mij keuze doen, maar dan zonder bleu led fans, maar normale fans mijn tweelingbroer heeft die ook staan top ding.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
en hoezo dan niet?
ik zit hier met een overklokte Q6600, die ik van 2.4 naar 2.85 Ghz overklok... dat op zich is niet super, maar me temperatuur komt niet boven de 55-60 graden als ik alle cores maximaal belast... en dat is met slechts 2 fans en een cpu fan.... daarnaast kan er heel simpel recht tegenover de cpu nog een fan ingebouwd worden... en is het met een standaard cpu fan.

is dat niet koel genoeg volgens jou?

@poster - tis naturlijk wat je zelf wilt, vind je het leuk om zelf te zagen, kleurtjes toe te voegen etc etc, pak je gewoon zon standaardkast als meer noemt... vind je dat zelf allemaal net teveel werk pak je een kast die al enigszins is 'voorgemod'... voordeel: minder werk nadeel: het is niet 'je eigen mod'.

Ben nou eerlijk het is een leuke kast maar met die andere kast zou jij ook beter kunnen presteren met dezelfde temparatuur.

Groetjes,

Meer40

Laatst bewerkt:
ok leg mij eens uit: hoe kunnen 2 exact dezelfde computers, in een verschillende kast (maar wel op dezelfde temperaturen) in godsnaam verschillend presteren?

Die kast die ik heb samengesteld die koelt toch beter weaardoor je hem verder kunt overklokken.

Groetjes,

Meer40

Je mag best weten, ik heb er niet zoveel verstand van. Wel vind ik die ik zie op jullie gegeven links erg cool eruit zien. Ik wil niet zelf teveel werk eraan hebben omdat ik daar denk ik niet zo handig in ben (enige wat ik kan is cd speler of harde schijf ofz in pc zetten meer niet)

Maar waar moet ik precies opletten dan als ik ga kiezen ? En het past dus sowieso wel ? Hey bedankt jongens !

als de kast die je koopt even groot of groter dan jou pc kast is past het, en je kan je computer in een kast laten bouwen bij een pc winkel dat kost meestal rond de 60,- euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan