hallo mensen,
Afgelopen dinsdag moest ik mijn pc opnieuw opstarten.
Toen ik mij wilde aanmelden op mijn account, logde deze me eerst in en ook gelijk weer uit.
Ik heb hierom een tweede schijf in mijn gehangen en hierop een nieuwe installatie van XP sp3 gedaan.
De oude schijf heb ik laten zitten om de oude bestanden te kunnen over zetten.
Wat blijkt mijn oude profiel in C:\Documents and Settings\raymond schijnt leeg te zijn als ik hiernaar toe ga.
Hij kan de map ook niet openen.
Het mooie is AVG en spyware programma's scannen wel deze map op de volledige inhoud!

Uploaded with ImageShack.us
Volgens AVG 9.0.814 zou het gaan om een DH.CAFF8202A9 virus;
DH.CAFF8202A9
Malwarebytes en Spyware Terminator hebben wel zaken gevonden en verwijderd maar nog steeds kan ik niet in mijn oude documenten map!
HELPPPPPPPPPPPPPPP!!
Afgelopen dinsdag moest ik mijn pc opnieuw opstarten.
Toen ik mij wilde aanmelden op mijn account, logde deze me eerst in en ook gelijk weer uit.
Ik heb hierom een tweede schijf in mijn gehangen en hierop een nieuwe installatie van XP sp3 gedaan.
De oude schijf heb ik laten zitten om de oude bestanden te kunnen over zetten.
Wat blijkt mijn oude profiel in C:\Documents and Settings\raymond schijnt leeg te zijn als ik hiernaar toe ga.
Hij kan de map ook niet openen.
Het mooie is AVG en spyware programma's scannen wel deze map op de volledige inhoud!

Uploaded with ImageShack.us
Volgens AVG 9.0.814 zou het gaan om een DH.CAFF8202A9 virus;
DH.CAFF8202A9
Malwarebytes en Spyware Terminator hebben wel zaken gevonden en verwijderd maar nog steeds kan ik niet in mijn oude documenten map!
HELPPPPPPPPPPPPPPP!!
Laatst bewerkt: