PC probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

rayblo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
hallo mensen,

Afgelopen dinsdag moest ik mijn pc opnieuw opstarten.
Toen ik mij wilde aanmelden op mijn account, logde deze me eerst in en ook gelijk weer uit.

Ik heb hierom een tweede schijf in mijn gehangen en hierop een nieuwe installatie van XP sp3 gedaan.
De oude schijf heb ik laten zitten om de oude bestanden te kunnen over zetten.

Wat blijkt mijn oude profiel in C:\Documents and Settings\raymond schijnt leeg te zijn als ik hiernaar toe ga.
Hij kan de map ook niet openen.
Het mooie is AVG en spyware programma's scannen wel deze map op de volledige inhoud!

Uploaded with ImageShack.us

Volgens AVG 9.0.814 zou het gaan om een DH.CAFF8202A9 virus;

DH.CAFF8202A9

Malwarebytes en Spyware Terminator hebben wel zaken gevonden en verwijderd maar nog steeds kan ik niet in mijn oude documenten map!

HELPPPPPPPPPPPPPPP!!

Laatst bewerkt:
Je kunt even hier kijken voor een vergelijkbaar geval. Concrete instructie uit die link:

Je zult Eigenaar moeten worden van die mappen waar je nu niet (meer) bij kunt sinds de herinstallatie. Algemene instructie Eigenaar worden in XP: hier

Heb je XP Home, dan kun je (om geen Veilige modus te hoeven gebruiken om rechten en eigenaarschap aan te passen) Fajo XP FSE installeren.
Je hebt dan in XP Home bij de Eigenschappen van een map of bestand een tabblad Beveiliging (XPFSE) beschikbaar, waar je de zaken m.b.t. Eigenaar + rechten kunt regelen.
Als je XP Professional hebt, maar toch niet automatisch (zonder Veilige modus) het tabblad Beveiliging beschikbaar hebt (omdat "Simpel delen" aanstaat), dan ook Fajo XP FSE installeren.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan