pc problemen die ik niet kan plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pconfig

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2005
Goeie avond,

Een paar dagen geleden heb ik mijn pc geformateerd. Op zich geen probleem en ik kopieer alle bestanden die ik nodig heb naar de D schijf. Na de formatering blijkt dat mijn documenten en de helft van my shared folder (vanaf de letter M) niet meer werken. De pc geeft melding dat ofwle bij liedjes de codex niet gevonden kan worden of bij afbeeldingen de bestandsindeling niet juist is of bij word documenten het niet gevonden kan worden. Ik heb al aan iemand gevraagd of hier iets aan te doen is en die kan alleen bedenken dat deze bestanden corrupt zijn volgens mijn pc en daarom niet geopend kunnen worden. Nu hoop ik dat iemand weet hoe mijn bestanden gered kunnen worden want er zitten veel belangrijke word documenten in.

Alvast bedankt

ps: Ik heb geen andere backup (dom ik weet het maar nog nooit problemen mee gehad op die manier)

Niels

Erm.. Je zegt dat je de boel geformateerd had, lijkt me daarna wel zinvol om de benodigde programma's er weer op te zetten.

Kan zijn dat je dat al hebt gedaan, probeer dan even bij een buurman of goede vriend de bestanden te openen (Zet op floppy/cd/mem-stick en probeer ze daar te openen)

De reden is waarschijnlijk dat het pad veranderd is.
Heb je de bestanden misschien ergens anders opgeruimd?

Welkom overigens

Ik neem aan dat het om windows XP gaat? Ik zal de vraag verplaatsten.

antwoord

Ja verplaats maar oor geen probleem. Euhm ik heb geprobeerd bij iemand anders maar werkt ook niet. En kan zijn dat de pad verandert is zoveel ken ik niet van computers dus . Maar als da gebeurt is is dat dat nog te redden of niet?

groeten

Probeer anders even een .iso te maken van je backupcd en pak deze uit met isobuster. Soms kan je dan een hoop redden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan