PC problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dila1967

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2007
Hallo,
Heb volgende problmen die ik er niet uitkrijg.

Browsermodifier:Win32/Fotomoto medium risk
Trojan:Win 32/Virtumondo.0 high risk

Norton is afgesloten, kiest constant zelf sites die ik niet kan openen, start pagina, constant verandert, loopt steeds vast, ontzettend traag,....

Wie helpt mij????

Hou er rekening mee dat ik een leek ben.
Voor de kenners, mijn laptop is die van ASUS VX1 serie (lamborghini), met XP windows

Dirk

Download VundoFix.exe naar je bureaublad.

* Dubbelklik VundoFix.exe om het te starten.
* Klik op de Scan for Vundo knop.
* Eenmaal gedaan met scannen, klik op de Remove Vundo knop.
* Je zal een melding krijgen of je de bestanden wilt laten verwijderen, klik YES
* Nadat je Yes hebt geklikt, zullen de icoontjes op je Bureaublad verdwijnen tijdens het verwijderen van Vundo.
* Wanneer voltooid zal je de melding krijgen dat het je PC zal afsluiten, klik OK.
* Start je pc terug opnieuw op.
* Post de inhoud van C:\vundofix.txt in je volgende bericht.

vundo

Zat er naar te zoeken maar kon het niet vinden altijd handig dit Forum:thumb:

pc probs

hey guys,
alvast bedankt voor de snelle reactie
cybergrass, uw tip is uitgevoerd
Michael4446, uw tip is ook uitgevoerd, alleen die laatste zin begrijp ik niet, wat bedoelt u daarmee.
zoals i schreef jongens, ben een leek.
Mocht je ooit problemen hebben met wagens, das meer voor mij.
Tot nu toe perfect resultaat.
Dirk

Dirk, als de Vundofix is uitgevoerd, wordt er automatisch een logje van de hele actie gemaakt.
Deze wordt opgeslagen als vundofix.txt op de C-schijf. Vandaar dus die C:\vundofix.txt. Aan de hand van dat logje kunnen we zien, of Vundofix iets gevonden en verwijderd heeft.

okee, maat, heb tot nu toe perfect resultaat!!!!!!
grote merci
Dirk

Mooi maat, dat het al wat beter gaat met je pc.:p

Ik zou nog wel even het volgende stappenplan uitvoeren ( is met software die je al hebt, AVG Anti-Spyware ), dit om de laatste restjes van rommel op je pc te vinden en verwijderen:

1.Download en installeer
AVG Anti-Spyware.

• Na de installatie, open AVG Anti-Spyware:
    * onder "Status", klik op Change state naast "Resident shield". (wijzig van active naar inactive!)
    * onder "Update", klik op de Start update knop.
    * onder "Scanner", tab "Settings":
    • - onder "How to act?", klik op "Recommended actions" en selecteer Quarantine. (ZEER BELANGRIJK!)
      * onder "Reports", selecteer Automatically generate report after every scan en verwijder het vinkje bij Only if threats were found
    Sluit AVG Anti-Spyware. Laat het nog niet scannen.
Start op in veilige modus

Start AVG Anti-Spyware.
  • * Klik op Scan en kies Complete System Scan.
    Na de scan; volg onderstaande instructies :
    BELANGRIJK : Klik niet op de "Save Scan Report" knop vooraleer je de "Apply all Actions" knop hebt aangeklikt !
    * Draag er zorg voor dat Set all elements to: op Quarantine staat (1),
    zoniet klik op de link en kies Quarantine in de popup menu. (2)
    (Dit geldt niet voor cookies, deze worden onveranderlijk gedelete !)
    * Onderaan het venster klik op de Apply all Actions knop. (3)
    ewidoscan.jpg

* Wanneer je de melding krijgt 'All actions have been applied', klik je onderaan op de knop Save Report.
    * Klik in het menu bovenaan op Reports. Kopieer het rapport van de scan en plaats dat hier in je volgende bericht.

En als alle problemen dan zijn opgelost, mag je rechtsonderaan van deze pagina klikken op ' Vraag is opgelost '.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan