pc problemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron78
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Ik heb afgelopen zomer een Packard Bell gekocht met de volgende specificaties:

processor:
CPU Specifications
Manufacturer AMD
Type Athlon
Core Speed 2400 MHz
Front Bus Speed HyperTransport (1 GHz)
Cache 1024 KB
Socket Socket AM2
Model ADH1620IAA5DH
Core Stepping F3
Maximum temperature 69 °C
Maximum power dissipation 45 W

Intern geheugen was 2 GB is inmiddels geupgrade naar 4 GB

harde schijf is 320 GB

Videokaart:
GeForce 9200

Besturingssysteem Windows Vista Home Basic

probleemomschrijving:

In het begin viel me al op dat er eenhele hoop software voorgeinstalleerd was ( Nero, Office etc ..) echter dit waren allemaal trial versies welke ik meteen eraf gegooid heb.
Het viel me ook al meteen op dat de pc gewoonweg heel traag was, dus heb ik er vrijwel meteen 2GB bijgezet. Echter dit verholp het probleem niet echt. Nu heb ik in andere posts gelezen over het logboek en dat bij mijn pc ook bekeken. de volgende melding geeft hij regelmatig weer:

Cryptographic Services is mislukt tijdens het verwerken van aanroep OnIdentity() op het object 'System Writer'.

Details:
AddCoreCsiFiles : BeginFileEnumeration() failed.

System Error:
Toegang geweigerd.

het probleem wat mijn pc heeft is dat hij simpelweg vooral met het laden van bijvoorbeeld Hyves of pagina's met veel foto's gewoon erg lang erover doet. ook brandt het lampje van de harde schijf gewoon heel vaak en hoor je hem ook werken. Ik heb inmiddels alle overtollige opstartprogramma's uitgezet maar het werkt nog steeds niet zoals ik wil

Overigens loop hij nooit vast en heeft hij een windows prestatieindex van 4,2

kort samengevat: hoe krijg ik mijn pc sneller dan hij nu is? ( zonder hem te formatteren )

Hoi,

Je kan je hardeschrijf defragmenteren. Op je harde schrijf staat alles door elkaar zegmaar en als je defragmenteert zet je pc alles naast elkaar op de hardeschrijf, zodat de pc sneller de bestanden kan vinden.

Je kan defragmenteren door naar ' Deze computer" te gaan en een partitie aan te klikken en daarna op eigenschappen klikken. Klik dan op Tools en daar zie je defragmenteren staan.

Je kan ook je temporary internet files en temp verwijderen.

Tip: Download Ccleaner. Hiermee kun je het registery op schonen en tevens allerlei temp bestanden verwijderen.

Gr

Das een goed idee..heb ik helemaal over het hoofd gezien!

bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan