Pc, Ps 3 of Xbox?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yoshii

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 nov 2012
Berichten
2
Graag zou ik een pc, ps 3 of xbox willen aanschaffen, maar ik weet dus niet wat het beste is.
Ik zou het liefst een pc willen om te gamen, maar dat gaat hem niet worden aangezien die meestal boven 1000 euro zijn.. :(
Dus wat vinden jullie, zou ik voor een ps 3 gaan of een xbox en waarom?
Of zou ik toch maar voor een pc gaan maar met mindere kwaliteiten voor het gamen..?
 
Ik zou voor PC gaan omdat je er meer mee kan. Het is wel duurder maar je kan er veel meer mee.
 
ps3!

ps3 is beter dan xbox, omdat je bij xbox ten eerste nog voor online moet betalen (xbla) en bij een ps3 is het gratis, ps3 maakt ook eigen game's, zoals; uncharted. plus dat ik ook een ps3 heb, en mensen (kinderen en (weinig) volwassenen) hebben een ps3, ik persoonlijk vindt de xbox meer voor meisjes, en de ps3 meer voor jongens en mannen. ken ook wel heel veel meisjes en vrouwen die op de ps3 zitten, maar oke. ik zegt dat een ps3 beter is!:thumb::p:d:p:cool::):D:thumb::thumb:
 
zelf zou ik voor een pc gaan
later zul je het grote bedrag er wel weer uithalen met de goedkope games van steam (steam summer sales)
bij de steam summer sales zijn nieuwe spellen rond de 10/20 euro
voorbeeld vorige zomer : assasins creed revelations : 7.50 euro MW3: 20 euro Saints row 3: 7.50 euro
ook kan je met een pc meer en altijd nog onderdelen upgraden
 
Ik ben ook een meisje haha :D
Maar pc gaat hem in ieder geval niet worden aangezien mijn ouders het veel te duur vinden.
En nu zit ik ook te twijfelen tussen xbox en ps3.
Want je hebt ook games alleen voor de xbox zoals Gears of War en Halo, juist de games die ik graag wou..
Als ik je niet voor online gamen hoefde te betalen voor xbox, had ik sowieso een xbox genomen.
 
Xbox

Xbox voor meiden?? echt niet dat je voor live betaalt is goed zo is de netwerk veiligheid beter daar hoef ik niet over te beginen want dat weet iedereen [mensen die hte niet weten ps3 is gehackt xbox niet]
en xbox maakt ook eigen games en met xbox kun je meer mappacks komen eerder uit games zijn beter en meer dus als ik jou was neem een xbox aleen al vor de betere controler zou ik een xbox nemen
 
Idd, Xbox gaat ook minder sneller kapot dan PS3. Ik zelf ben op de xbox overstapt. Is wel wat fijner de Xbox !!
 
Maar pc gaat hem in ieder geval niet worden aangezien mijn ouders het veel te duur vinden.
wat is te duur?
je hebt namelijk al een game pc voor rond de 600/700 euro
en op de lange termijn kost een console net zo veel als een PC zeker als je kijkt naar hoeveel console games kosten in vergelijking met pc games
scheelt vaak ruim 20 euro en in de beste gevallen zelfs 40 euro per game


Xbox voor meiden?? echt niet dat je voor live betaalt is goed zo is de netwerk veiligheid beter daar hoef ik niet over te beginen want dat weet iedereen [mensen die hte niet weten ps3 is gehackt xbox niet]
en xbox maakt ook eigen games en met xbox kun je meer mappacks komen eerder uit games zijn beter en meer dus als ik jou was neem een xbox aleen al vor de betere controler zou ik een xbox nemen
jij speelt wellicht alleen CoD das duidelijk te zien aan je reactie helaas koopt niet iedereen een console alleen om 1 spel te spelen
verder is CoD een dikke melk koe
 
Laatst bewerkt:
Het ligt er maar helemaal aan wat voor type games je wilt spelen. Voor FPS en strategie games kun je het beste een pc aanschaffen. Voor overige games mits je een hd tv hebt (persoonlijke mening) kun je het beste een console kopen waar mijn voorkeur dan echt uitgaat naar ps3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan