pc reageert héél traag :-(

Status
Niet open voor verdere reacties.

giotastic

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
Goedenmiddag iedereen,

Zit met een vervelend probleempje. Eergisteren heb ik de pc zonder problemen afgesloten. Gister deed hij na het opstarten heel raar en ik heb er nu nog last van. De muis beweegt heel traag over het scherm en alle opdrachten die ik aan de pc geef, gaan heel erg traag.
Je hoort de 'motor' van de pc (sorry weet niet hoe dat heet maar het zit bovenin de toren) maakt ook best wel een hard geluid. (kan dat stuk zijn of heeft dat er nix mee te maken?) Ik heb gister al met Spybot gescand en toen was er bestandje die weg moest en ik heb dat ook gedaan. De pc werd toen weer normaal en het muisgebruik ook. Maar nu was het vandaag weer hetzelfde. Het probleem is weer terug en het gaat echt heel moelijk om iets met de pc te kunnen doen. Ik heb Spybot weer geprobeerd en hij vind geen spyware. Adaware en Regcleaner hebben ook geen problemen gevonden. Weet iemand wat het wel is?? Wie kan me helpen?? Alvast bedankt

Die motor die je bedoelt is de ventilator van je voeding,

trek de stekker uit de pc en maak hem open , probeer de fan te reinigen met een stofzuiger of kwastje.

kijk daarna eens wat er gebeurt

groetjes speedtouch

helaas geen verandering

Hoi en bedankt voor je tip. Ik heb het schoongemaakt maar helaas is alles na het opstarten weer hetzelfde gebleven. Kan het zijn dat er toch een virus in me pc zit?? Waarom maakt het zo'n geluid??

groetjes giotastic

Zat er veel vuil op je ventilator van je voeding?

Zit er op je processor ook een ventilator, dan ook deze voorzichtig schoonmaken en ook die op een eventuele videokaart.

ja ik heb de hele inhoud van de pctoren maar ff schoongemaakt maar hijj maakt nog steeds een irritant geluid als hij aanstaat en alles gaat nog steeds heel traag.

Denk toch dat er nog restvuil tussen de ventilator zit, maar dit is lastig weg te krijgen.
Mogelijk met een beetje perslucht of heel voorzichtig met een wattenstaafje.

thanx, zal het dan nog maar een keer proberen en zeggen wat het resultaat is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan