Pc reboot te vaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

axforu

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2005
Berichten
8
Iemand die mij wilt en kan helpen?

Het probleem:

- PC reboot tijdens het werken.
- PC start soms 2 á 3 keer op, terwijl ik de pc aan het opstarten ben. Dus nog niet opgestart.

Platform PC:
- OS = WinXP, ook uitgetest met W2k.
probleem doet zich nog voor.

Hardware nieuw:
harddisk
memory
Oude geplaatst en probleem doet zich ook nog voor.

Software nieuw:
WinXP sp2
SP2 verwijdert en probleem doet zich ook nog voor.

BIOS:
AMIBIOS update gezocht. Deze kan niet worden uitgevoerd.
Het enige wat ik kan herleiden van mijn BIOS is:
- AMIBIOS (c) versie 1999 American Megatrends
- Released 19-02-2001 A6309MS V3.4021901

INFO:
Bij het opnieuw installeren van W2k of WinXP met de volgende pakketten: Office2000 SP3 en McAfee vinden er geen rare dingen plaats. ook het istalleren van Adobe, schaken etc. loopt alles vlot zonder dat de pc reboot. De PC start NIET automatisch op. Niet ergens midden in mijn installatie. Het installeert alle programmas als nodig gewoon door zonder te rebooten.
-- Conclusie: Voeding lijkt me goed. Suggestie?

Pas na de installatie, als je in Excel of bezig bent te internetten dan start hij automatisch op. Als de pc op idle staat, dan Reboot hij ook.
-- Bij "deze computer-->geavandceerd-->system herstellen --> automatisch uit is uitgevinkt.

-- Geen blauwe scherm en GEEN foutmelding ergens te zien, behalve in mijn eventviewer. Raar!!! In evtvwr terwijl mijn OS op dat moment WinXP is en wel een schone geformateerde installatie is, dat hij aangeef dat ik W2k nl draait en wel SP2. Als ik W2k zou hebben gedraait, dan is het SP4. Als ik WinXP draait dan is het SP2. Raar hé?

-- McAfee draait steeds op de laatste Datfiles. De updates hiervan is automatisch en verloopt goed.

-- Adware vindt steeds dezelfde fouten in cookies en exact steeds weer 5. Elke keer verwijder ik exact deze fouten (alhoewel cookies niet schadelijk zijn) en elke vindt Adawre exact de zelfde fouten. De cookies.

Vraag:
Wie o wie kan mij helpen dit probleem defenitief op te lossen? Is daar een computerfreak in huis? Een genie? HElppppppppppp...
Is mijn moederbord kadoek??????
 
Laatst bewerkt:
k probeer dat andere bericht te verwijderen door aan te vinken bericht verwijderen, maar krijg de melding dat ik niet ingelogd ben.
Hoe moet ik mijn bericht verwijderen?
 
Dat bericht kun jij niet verwijderen.
Waarom opnieuw beginnen, als je daar al begonnen bent en antwoorden hebt gehad?:confused:
 
Omdat ik mijn bericht niet meer kon vinden. En wilde hem verwijderen na jou waarschuwing. En nu is het te laat voor mij nietwaar?

Mijn pc is hopeloos. Elke 2 min. soms 15 min. soms 3 min gaat het uit en tijdens dit hulpgebaar van mij moet ik nu zeker al 9 keren inloggen. Ben al vanaf 18:10 begonnen om mijn hulpgebaar te plaatsen.

Ik plaats mijn bericht zodra ik een regel of 3 heb en dan bericht plaatsen. Dan weet ik zeker dat mijn bericht wordt geplaats.

Sorry dat ik per regel moet aanpassen, als mijn pc uitgaat heeft hij niks geplaats omdat de pc niks meer opslaat.
 
Laatst bewerkt:
Dan nog heb je geen reden een nieuwe topic te openen.

Een tip.
Maak een nieuwe snelkoppeling op je bureaublad.
Kopieer en plak daarin de volgende link:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=196731


Zo kom je meteen bij je eerst geplaatste vraag terecht, zonder te hoeven zoeken.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan