PC Reboot Voor Windows Loader

Status
Niet open voor verdere reacties.

pietervt

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Ik heb de laatste dagen wat problem gehad met mijn pc, hij viel regelmatig uit en eerst d8 ik dat dit door de hitte kwam want meestal was het overdags en s'avonds eigenlijk nooit.

Dus gisteren viel hij weer uit maar deze keer bleef hij op een zwart beeld hangen voor de windows loader, en viel die naar zo'n 1 min uit.

Nu heb ik mijn schrijf van mijn media-pc erin gestopt en geeft die dus het: veilige modus, normaal starten scherm aan, maar zodra ik 1 van de opties selecteer reboot het systeem.

Is mijn eigen schrijf kapot en moet ik mijn media-pc schrijf formateren om hem te booten op mijn andere systeem?

Mvg,

Pieter

Laatst bewerkt:
schijven met de bestuuring systeem kan je niet in een andere pc zeten als je daar nog van wil starten.
de harwaren is geheel anders dan hoe het was geinstaleerd.
dus woord het formateren die hap.

afhankelijk van de versie van windows kan je hem wel opstarten in een andere pc, wat het gaat geven met de andere hardware wat betreft de drivers is natuurlijk af te wachten.

chkdsk al geprobeert?
formateren?

afhankelijk van de versie van windows kan je hem wel opstarten in een andere pc, wat het gaat geven met de andere hardware wat betreft de drivers is natuurlijk af te wachten.

chkdsk al geprobeert?
formateren?

allebij draaien ze xp maar raar vond ik het zovizo al dat hij hem niet boote, ik had verw8 dat hij conflicten zal geven met drivers maar das dan ook alles.. maar ik ga eerst wel proberen of ik mijn "eigen" schrijf kan formateren, (die dus niks meer doet en automatisch herstart (voordat die windows load).

de versie gaat vooral om het feit of ie oem of fpp draait. FPP kan je blijven herinstalleren dus geeft volgens mij geen problemen... bij verandering van hardware...

Hey! ff booten met de CD van Win XP en dan het herstel consol ingaan en ff Help typen voor de command, dan gewoon MBR herstellen dan moet ie het tog weer doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan