morritz34 zei:
Ik ben blij dat je het zelf zegt

,nee maar even serieus. Ik reageer wel op de posts, behalve dan de slimme mensen met hun koelpasta ideen, maar dat terzijde.
Beste morritz34,
De manier waarop jij reageert naar de Lange Pier toe stuit mij geheel tegen de borst.
Hij probeert je te helpen en daar zou je blij mee moeten zijn. Dat hij een suggestie doet waar jij naar jou mening niet veel mee kan, dat is aan jou, maar dan hoef je niet op zo'n manier te reageren.
Verder dat je probeem niet binnen een dag opgelost is, komt vooral omdat we hier vrijwillig reageren en dat we hiernaast ook nog een leven hebben.
Om verder te gaan op jouw probleem..
Ik zou toch ook wel willen weten hoe jij precies je processor aan hebt gesloten, want het kan wel degelijk er aan liggen dat er niet een goede koeling op de processor komt.
Is de processor zelf ook gewoon koud? of wordt deze wel warm?
De sensoren die bij de processor zitten, zitten niet met gewoon een draadje aangesloten.
Ik doelde meer op de andere draden die nog op het moederbord aangesloten zitten waaronder ook de andere koelerdraden die je mogelijk kan hebben.
Weet je zo ook of de processor ook overgeclocked is? want als de processor daar niet tegen kan, dan kan hij ook dit soort fouten geven.
Kan je in het BIOS de sensoren ook uitschakelen? want dan zou je misschien wel door kunnen starten en dan met een ander programmaatje kunnen kijken wat die van de temperatuur vindt.