pc reboots uitzich zelf??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ash{Sk}

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Berichten
30
Ik hoop dat ik in het goede onderwerp van het forum zit

IK heb een AMD2600+ XP PRO
512 MB ram
Ati Radeon 9600 Se 256 Mb ram
450 watt voeding wat dus voldoende moet zijn..

als ik met windows en op het internet zit.. prima lekker snel..

nu komt het probleem.. als ik een spel wilt spellen.. bv Ravenshield of Battlefield.. dan na 2 minuten in het spel.. Poof reboot

????????
ik word er een beetje leip van
 
ok heb ik gedaan.. ik had hetzelfde wat zij had.. maar dat was omdat ik toen nog met een 300 watt zat.. nu heb ik 450 en kan ik internetten en dingen installeren tot en met.. het is nu alleen bij games..

we gaan het proberen.
 
nee niet geholpen.. hij reboot niet maar heb nu een blauw scherm :confused:
 
Hu? Dat vinkje weghalen zorgt inderdaad voor dat scherm.
Maar meestal staat daar toch in witte letters een foutmelding op.

Krijg je als de PC opstart geen foutmeldingen? Kijk eens in je logboeken (weet je hoe je daar moet komen? configscherm, systeembeheer, logboeken, fouten)
 
Dan weet ik het ook niet. Misschien komt er iemand anders langs. Er wordt ook geen logboek vermelding gemaakt?

Heb je de laatste drivers van je videokaart er op staan. Zet anders de videoinstellingen eens wat lager in het spel.
 
Nee opstarten verloopt snel geen problemen.. andere programmas ook geen problemen..


ik zal proberen mijn videosettings te verlagen in het spel.. wat eigenlijk raar is want met een 9600 se 256 mb zal je denken dat dat niet hoeft.. maar ja.. we gaan het proberen!

en ja ik heb mijn laatste videodrivers
 
Welke versie heb je. Hier staat er bij een 9800 Pro versie 6.14.10.6414 op, vanavond toevallig geupdate.
 
lagere videosettings hielp ook niet..


hmm ik heb van ati.com een of ander 4.2 nog wat gedownload..

ben niet zo technisch :rolleyes:
 
Open in apparaatbeheer je beeldscherm door op het + je ervoor teklikken. Klik met je rechter muisknop op je videokaart en kies voor eigenschappen. Klik op stuurprogramma bijwerken en dan haalt ie bij mij automatisch de laatste op op internet.
 
yep ik heb de laatste updates , maar dit helpt niets :confused:


iemand pctje kopen? haha
 
dan issem meer gestressed, vandaar dat ik aan de temp dacht ...
 
hmm er zit een fan in van qtec en op me watt zit ook nog eens dual fan. genoeg zou je toch zeggen?
 
XP Weetjes

Als je problemen hebt met je pc, dat hij dus op eens hangt en niets meer doet en je beschikt over een AGP video adapter en een AMD Athlon processor, dan is dit de oplossing.

Verander het onderstaande in je register:
Registry Editor
Key: HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEM/CurrentControlSet/
Control/Session Manager
Value Name: LargePageMinimum
Data Type: REG_DWORD
Value: 0xFFFFFFFF in Hex / 4294967295 in Decimal
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan