Hallo,
Ik heb al even wat rondgezocht maar nog geen eenduidig antwoord kunnen vinden.
Het zit zo, de pc heeft altijd goed gewerkt. Maar laatst tijdens het vervangen van een aantal lampen(in de woonkamer, niet in de pc
) moest de stroom er even af, terwijl ik boven lekker achter de pc zat. Zonder te waarschuwen werd de stroom eraf gehaald en de pc stopte er natuurlijk ook mee.
Sindsdien doet het probleem zich voor. Tijdens het opstarten en meestal rond het winxp inlog scherm start de pc automatisch opnieuw op nog voordat de pc in zijn geheel geladen is valt deze dus uit en reset hij zichzelf.
Wat kan het probleem zijn?
Iets doorgebrand? De voeding? of?
(In de tijd ervoor is geen nieuwe hardware geinstalleerd of iets dergelijks en alles werkte naar behoren)
Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb al even wat rondgezocht maar nog geen eenduidig antwoord kunnen vinden.
Het zit zo, de pc heeft altijd goed gewerkt. Maar laatst tijdens het vervangen van een aantal lampen(in de woonkamer, niet in de pc

Sindsdien doet het probleem zich voor. Tijdens het opstarten en meestal rond het winxp inlog scherm start de pc automatisch opnieuw op nog voordat de pc in zijn geheel geladen is valt deze dus uit en reset hij zichzelf.
Wat kan het probleem zijn?
Iets doorgebrand? De voeding? of?
(In de tijd ervoor is geen nieuwe hardware geinstalleerd of iets dergelijks en alles werkte naar behoren)
Alvast bedankt voor de reacties