PC reset uit zichzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

PC_Prob

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2005
Hoi,

Ik heb een probleem met de PC:

het gebeurt redelijk vaak dat als ik gewoon aant msnnen of aant internetten ben dat de PC uit zichzelf restart en dan krijg ik gezeik van: BOOT FALUIRE, Place in Windows XP CD bla bla bla....

maar dan zet ik de PC gewoon uit
en als ik hem weer aanzet dan start alles weer zoals normaal op, maar wil toch hier van AF. Ik heb wel een theorie: dat de processor misschien te heet wordt maar dat kan eik haast niet want ik draai dan helemaal geen zware applicaties ofzo

alvast dank,

Rob

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

Hey ik heb nou die error al achterhaald en het is

KERNEL.STACK.INPAGE.ERROR

Ik heb info over dit gezocht maar het is nog steeds niet allemaal even duidelijk

Nederlandse uitleg.
In de link wordt de stopcode Stop 0x00000077 vermeld, is dat dezelfde code als bij jou?
Mogelijk eerste oorzaak is een virusinfectie, scan dus eerst eens goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan