PC restart steeds vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennisw1

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2003
Hoi,
Mijn PC restart steeds vanzelf soms bijna direct(1 keer ging hij al restarten voordat hij in windows was) maar soms ook pas naar enkele uren.
Hij is niet te warm want ik heb d.m.v een programma (Asus PC Probe) de warmte bijgehouden en hij gaat steeds bij andere temperatuur uit en de CPU temperatuur ligt tussen 40 en 55 graden, en die van het mainboard nog lager. heb ook 1 keer in bios gekeken en gaf ongeveer dezelfde temperatuur aan.

Maar dat programma zegt wel dat het voltage wat 12 V hoort te zijn schommelt tussen de 10,5 V en de 11,5 V.
Soms restart hij niet maar gaat hij gewoon uit dan blijft het lichtje voorop nog wel branden maar reageerd nergens meer op en heb ik geen beeld meer.
Kan ik wat doen om dat voltage probleem op te lossen of ligt het ergens anders aan?

Ik krijg geen piepje bij het opstarten en ook geen foutmelding.

Vink "de computer automatisch opnieuw opstarten" even uit in eigenschappen van "deze computer". Nu laat windoos voortaan het wel gerespecteerde blauwe scherm zien. Als je de foutmelding even vermeld die verschijnt komen we misschien wel verder.

Geplaatst door Admin_Frisian
Vink "de computer automatisch opnieuw opstarten" even uit in eigenschappen van "deze computer". Nu laat windoos voortaan het wel gerespecteerde blauwe scherm zien. Als je de foutmelding even vermeld die verschijnt komen we misschien wel verder.

:rolleyes: bekijk mijn gegeven link eens

hallo,
Dat automatische restarten uitzetten hielp niet maar ik heb er een nieuwe voeding ingezet en nu is het probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan