PC Samen stellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
4.846
Hoi,

Ik weet niet of we hier op dit forum nog wel pc's samen stellen.. maar ach.. zo veel weet ik nog niet :p

Mijn kameraad wou graag een nieuwe pc.. Hij wou wel graag dat het een aardig snelle pc is, waar je over een paar jaar nog steeds van op kijkt. Hij had mij al z'n budget verteld.. maar hij heeft niet bepaald veel verstand van samen stellen.. neither me :p

Budget: €1000
Doel: Gamen, paar jaar mee gaan..
OS: Windows XP Pro (dacht ik.. not sure..)

Als het hier nog gedaan word.. kan iemand hem dan even mailen of gewoon hier posten?

Stuur maar naar kennydejong_1@hotmail.com met het onderwerp " PC samenstelling.."

Als je het hier post.. dan plak ik het wel even over msn naar hem toe.

Mvg,

Johan & Kenny
 
op dit forum helpen wij met samenstellen van je p.c, het samenstellen zelf kan je bijvoorbeeld doen op www.alternate.nl
waarom wilt hij geen vista dan kan hij ook niet van directx 10 genieten:rolleyes:
 
Ja, dat multimediasysteem op tweakers.net ziet er heel zo gek nog niet uit. Als je wat meer centjes in je spaarvarken hebt, investeer dan in een 8800 of een 3870 videokaart.
Je zou je ook nog de high-end game pc eens kunnen bekijken. Die is wel ruim duurder, maar hier en daar valt nog wel wat te bezuinigen zonder dat je heel veel afbreuk doet aan het geheel.
 
Laatst bewerkt:
op dit forum helpen wij met samenstellen van je p.c, het samenstellen zelf kan je bijvoorbeeld doen op www.alternate.nl
waarom wilt hij geen vista dan kan hij ook niet van directx 10 genieten:rolleyes:

voor xp is er ook een direct x 10 runtime.
deze is wel niet gemaakt door microsoft maar deze werkt wel.
 
Het punt is een beetje dat ik/hij op internet hebben gelezen dat DirectX 10 Vrij langzaam werkt met games.. Dat is denk ik waarom hij gewoon de betrouwde xp wilt.
 
" Een 8600 wordt geadverteerd als een DX10 kaart, maar wanneer je er een DX10 spel op zou spelen loopt het vrij traag. "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan