PC samengesteld, goed of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacksparrow1971

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
Hallo, ik heb een pc samengesteld, nu ben ik geen leek op computergebied maar zeker ook geen pro. Nu wou ik aan jullie vragen of jullie hier een mening over willen geven en of er misschien nog wat aanpassingen aan te raden zijn?

Hier de specs:

Behuizing: Cooler Master CM Storm Sniper
DVD speler: Samsung SH-D163A SATA
DVD Brander: Samsung SH-S223Q SATA
Moederbord: Asus P5Q Pro
Harddisk Samsung HD753LJ 750 GB SpinPoint F1 SATA
Videokaart: ATI Radeon Sapphire HD4870X2
Geluidskaart: Creative SoundBlaster Audigy SE OEM
Processor: Intel Core 2 Quad Q9650 FC-LGA4 Yorkfield
Processor Koeler: Asus Silent Knight AL
Geheugen: Corsair 4 GB DDR2-1066 Dominator EPP Kit
Voeding: Corsair CMPSU-750TX 750 watt

Alvast bedankt!
M.vr.gr. Marcel:)

Mooi hoor maar ik ben ook geen PRO maar ook geen leek.
Klein vraagje, waarom niet gelijk twee branders erin?
Scheelt je vrijwel niks en is altijd handig.

waarschijnlijk weet je het al, maar met een brander kun je ook dvd's afspelen xD

Hoi, allemaal hartelijk bedankt voor de reacties! En ja, ik weet dat je met een brander ook dvd's kunt afspelen, maar ik vindt het makkelijk als je een cd-tje wilt kopieren je het origineel in de bovenste lade legt en de cd waar je op wilt opnemen in de onderste lade, zodat je niet eerst naar de harddisk hoeft te kopieren. En Raymond: een goede tip om 2 branders te nemen, dit scheelt iets van E 10,-, dat maakt op dit systeem ook niks meer uit. Het is inderdaad mooi spul maar ze geven het niet weg!:D

M.vr.gr. Marcel

als je de gewone dvd speler vervangt met een blue ray brander is duur maar in de toekomst kan je dan blue ray branden of afspelen

De Phenom II 940 is 100 euro goedkoper en nauwelijks slechter dan de door jou gekozen processor.
Moederborden zijn ongeveer net zo duur.

i7-920 is beter en goedkoper, maar moederbord en geheugen zijn duurder. Maar als ik jou was zou ik daar toch eens naar kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan