PC samengesteld. Graag wat reacties.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Pesu
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
welke games ga je er mee spelen? en waarom heb je alleen cpu+koeler+geheugen montage? en je hebt een micro atx moederbord gekozen heb je dit met een reden gedaan? want een normale atx kan je ook nog upgrade netwerkkaart, geluidskaart etc.

welke games ga je er mee spelen? en waarom heb je alleen cpu+koeler+geheugen montage? en je hebt een micro atx moederbord gekozen heb je dit met een reden gedaan? want een normale atx kan je ook nog upgrade netwerkkaart, geluidskaart etc.

Uhmm....
geen idee.
Hij heeft het samengesteld. ik heb er niet veel verstand van:p
Supreme commander 2 wil ik graag spelen(lijkt me wel leuk)
geen CoD ofzo

Laatst bewerkt:
dan vraag je de vragen die ik gesteld heb aan hem, en is de pc voor jou of voor hem?

er zit geen besturingssysteem bij heb je dat zelf of moet dat er nog bij en wat is je bedrag en welke games wil je er mee gaan spelen?

Ik heb windows xp thuis.
dus ik heb geen os nodig.
ik wil RTS games zoals Supreme commander 2 spelen. ik ga geen FPS spelen.
Mijn budget is 400 maar 430 kan nog wel
en is dat moederbord beter?

ok, maar dat moederbord is voor een amd proccessor en jij hebt een intel proccesor ik stel wel even een pc samen

Ik zou wel graag i3 willen houden

ok maar waarom? je hebt een i3 niet nodig een amd black box 550 is goed genoeg voor supreme command 2

Ik heb altijd al intel gebruikt en nooit problemen mee gehad. en op internet zijn er goede reviews over i3. ik wil met zoveel geld geen sprong in het donker doen.

ok dan maak ik een paar aanpassingen van het systeem dat jij hebt gegeven maar ik denk niet dat je onder de 430euro blijft met een i3

sinds wanneer is socket 1156 voor een amd processor!
ik heb zeker een intel ASrock moedbord gekozen!

hier past de I3 op!
staat heel dick bij de mobo specs
Processor
0 ( 1 ) - LGA1156 Socket
Compatibele processoren
Pentium, Core i5, Core i3, Core i7

441 euro om precies te zijn
meschien eerst ff goed kijken voor dat je wat gaat roepen!
I3 is meer toekomst gericht zoals ik ook al zij in de vorige Topic

betreft het in elk kaar zetten ik kan de verkeerde aan geklikt hebben voor de assemblage dat weet ik niet 100% zeker
maar durf te wedden dat zij alles zullen installeren
anders moet je de videokaart er zelf in prikken maar das zo gedaan

welke games ga je er mee spelen? en waarom heb je alleen cpu+koeler+geheugen montage? en je hebt een micro atx moederbord gekozen heb je dit met een reden gedaan? want een normale atx kan je ook nog upgrade netwerkkaart, geluidskaart etc
waarom zou je daar ATX voor willen? hier zit on board geluid op het is een budget pc!
en er zit ook onboard netwerk kaart op 1GBit die het prima zal gaan doen ook voor spellen
Micro atx is niks mis mee
atx is duurder dan Micro atx

Laatst bewerkt:
ten tweede je hebt een micro atx moederbord gekozen is dit met een reden gedaan? en verder zit er maar 2gb werkgeheugen in en een b of c klasse behuizing

ok laat dat moederbord dat ik heb gekozen dan maar achterwege.
en maak het maar naar jou wil. dan kijk ik wel welke mij het beste lijkt:thumb:

En wat boeit de behuizing eigenlijk? voor hitte ofzo? ik zit maar 2 uurtjes per dag achter de pc.

Laatst bewerkt:
dit is wat ik samengesteld heb: klik
je zou eventueel een betere videokaart en meer geheugen inzetten dan word hij zo klik

de behuizing boeit voor de stevigheid, voorbeeld: je stoot je pc een keer ergens tegen aan met een b of c merk heb je kans dat je behuizing kapot is en eventueel ook de hardware in je pc en met een a-merk heb je daar gewoon minder kans op

Laatst bewerkt:
waarom zou je daar ATX voor willen? hier zit on board geluid op het is een budget pc!
en er zit ook onboard netwerk kaart op 1GBit die het prima zal gaan doen ook voor spellen
Micro atx is niks mis mee
atx is duurder dan Micro atx

ik heb ook nooit beweerd dat er iets mis is met micro atx ik heb alleen gevraagd of het met een speciale reden is gedaan want zo kan je later niks upgrade

Ok de duurste ziet er mooi uit. ik vroeg me alleen af. die grafische kaart heeft 512mb en van firest0rm 1024. wat is het verschil?
en firest0rm zei ook dat 2 g genoeg is voor XP. kan ik die 4g dan wegdoen en 2g nemen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan