PC Samengesteld, is het goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockybag

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
27
Beste mensen,

Ik ben al ruim twee week bezig op het internet informatie aan het zoeken over bepaalde hardware voor mijn nieuwe game pc. Vandaag ben ik op norrod.nl gaan samenstellen en ik ben tot het volgende resultaat gekomen:

ARTIKELEN TOTAALPRIJS INCL.
CM Elite 430 Black ATX : € 46,95
Cooler Master GX 550W : € 73,95
Intel Core i7-2600 S1155: € 289,00
! Asus P7H55-M s1156 : € 83,95
Kingston VR DDR3 1333 4G ECC K: € 52,95
Samsung SH-S223C DVD rewr zw SATA: € 21,95
WD Caviar Blue 1TB 32MB SATAII : € 65,95
MS Windows 7 Home 32-bit NL oem : € 109,95
Sapphire Radeon HD 6870 1GB GDDR5: € 219,95


Nu is mijn vraag of dit allemaal bij elkaar past en of het een beetje een goed systeem is om bijvoorbeeld GTA IV mee te spelen.

Ik hoop dat iemand mij hiermee wil helpen.

Bij voorbaad dank!
 
Bedankt voor je reactie! Wel ben ik nog benieuwd of het allemaal bij elkaar past..
 
ik zou geen coolermaster voeding nemen. je kan er beter eentje nemen van corsair oid.
 
ik zou geen coolermaster voeding nemen. je kan er beter eentje nemen van corsair oid.

Oke! Wel gewoon 550W?
Ik vroeg me ook af of je wel een voeding van een merk als corsair kan nemen met een coolermaster kast..
 
Laatst bewerkt:
ik zou voor 64 bits besturingssoftware gaan anders gebruikt hij maar 3 gig van je werkgeheugen!
 
Het moederbord is Socket 1156 en de processor Socket 1155. Past dus niet.
 
je kunt op de site van Alternate een pc samenstellen, die geeft dan ook gelijk aan of alles met elkaar kan samenwerken! werkt heel handig!
 
Het moederbord is Socket 1156 en de processor Socket 1155. Past dus niet.

Oke, ik heb nu dit moederbord gezien:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=57560

Is deze wel geschikt voor alle onderdelen? Zit hier ook al een geluidskaart in verwerkt?

mvg

EDIT:

64bit had ik al voor ogen, maar de lijst was groot en heb ik per ongeluk de 32bit in de winkelwagen gedaan! Wel bedankt dat jullie het zeggen... stel je voor hé! :D
Ook heb ik nu een Corsair voeding 600W....:

Corsair Builder CMPSU-600CX
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit NL (OEM)
 
Laatst bewerkt:
Oke, ik heb nu dit moederbord gezien:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=57560

Is deze wel geschikt voor alle onderdelen? Zit hier ook al een geluidskaart in verwerkt?

mvg

EDIT:

64bit had ik al voor ogen, maar de lijst was groot en heb ik per ongeluk de 32bit in de winkelwagen gedaan! Wel bedankt dat jullie het zeggen... stel je voor hé! :D
Ook heb ik nu een Corsair voeding 600W....:



Geluidskaarten zijn volgens mij altijd al geintegreerd.
Verder netjes systeem

Corsair Builder CMPSU-600CX
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit NL (OEM)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan