PC samengesteld

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsjanssen6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2013
hallo allemaal,

Ik ben van plan deze week deze pc te kopen :

pc.jpg

Totaal prijs : 1181 euro

Wat vinden jullie hier van en wat zouden jullie anders doen ?

:thumb:Thanks

Bijlagen

• Schermafbeelding 2013-05-21 om 15.05.51.jpg
    Schermafbeelding 2013-05-21 om 15.05.51.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 20
de kast :P maar das meer smaak dan om technische redenen.

nee pc ziet er prima uit

die deepcool fans kun je weg laten die zullen meer geluid maken dan daadwerkelijk ook lucht pushen in je kast
en je kast komt al met twee 23cm fans dus luchtstroom zat

Laatst bewerkt:
1 tip, neem NIET die gtx 670 er wordt gezegd dat die koeler (de stocked) totaal niet stil is
nog een ding is dat de gtx 770 morgen uitkomt (30 april) ;)
misschien kun je daar nog even naar kijken als de launch prijs niet te hoog is (is ten slotte maar 1 dag)

EDIT: 160 euro voor een kast vind ik ook erg duur, het is een kwestie van smaak maar misschien eens kijken naar de Coolermaster CM II advanced, die geeft je heel veel features voor je geld

Laatst bewerkt:
Ik heb heel lang liggen twijfelen tussen de gtx660ti en de gtx670 maar nadat ik heel veel sites ben afgegaan
kwam ik eigenlijk wel tot de conclusie dat ik de gtx670 graag wilde hebben. De kast is inderdaad een kwestie van
smaak maar misschien kan ik inderdaad wat minder investeren in de behuizing en wat meer in de videokaart. Weet je
misschien wat de gtx770 Ongeveer gaat kosten of zal ik deze pakken MSI N670GTX PE 2GD5/OC lijkt me ook niet verkeerd. En ik zat misschien aan deze behuizing te denken http://azerty.nl/8-1048-451191/bitfenix-colossus-window-fullt.html is goedkoper en komt wel een beetje op het zelfde neer :P

Thanks !

Laatst bewerkt:
de GTX770 verwachte prijs is zo rond de 400 dollar moet daar nog wel wat bij optellen zoals invoer rechten Duane rechten en verzend kosten
dus dat kan zo 400 euro of iets meer worden

@firestorm een gtx 670 met een goeie koeler kost ook 370 euro stel de 770 wordt 400 is dat best een goeie deal

@bfortbattle maar stel dat ik een mis n670gtx pe 2gd5/oc koop dan hoef ik hier toch niet nog een koeling bij
te kopen ?

Samenstelling met een GTX 770 kaart. Die je ook goed kan overclocken en goed gekoeld is.
http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/446376

Verbeterd moederbord: Met alle toeters en bellen van Asus.
Mooie kast, die groot genoeg is om 3 videokaarten in kwijt te kunnen. (Moederbord ondersteund 2x SLI)

De Gtx 770 kaarten zijn op het moment alleen beschikbaar bij Azerty en Afuture.

@sander111988 oke maar die gtx 770 is toch vandaag uitgekomen ? En is die beter dan de MSI N670GTX PE 2GD5/OC ? want de MSI N670GTX PE 2GD5/OC is wel duurder ? En maakt het veel uit of ik de waterkoeling pak of toch de gelid koeler ?

@lars nee bij een videokaart hoeft geen videokaart koeler te kopen, die van de GTX 770 is goed genoeg
de reden dat je nu beter een gtx 770 kan nemen is omdat de msi PE misschien evensnel of ietsjes trager is MAAR de gtx 770 heeft dezelfde chip op lagere kloksnelheid dus je zult hem erg goed over moeten kunnen clocken omdat de gtx 670 al op 970 MHZ draait

gtx770 is een rebrand van een GTX680 die op hogere clocksnelheden draait hij heeft dezelfde gpu chip als de GTX680 de GK104

in feiten dus een overgeclokte GTX680

Laatst bewerkt:
ik denk dat je met die kast wel goed zit, je moet alleen even kijken welke videokaartlengte erin kan (want die triplefans kaarten zijn aardig groot)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan