Pc samenstellen +-1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

PChulpgraag

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2011
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een mooie computer te kopen die er de komende tijd wel mee vooruit kan. Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen! :)

Budget: Dit zou dus ongeveer mijn budget zijn +-1300 euro. Eventueel nog een extra beeldscherm boven op dit bedrag voor +-300 euro voor 27 inch. (Maar dat is niet meteen nodig op dit moment)

Doel: Gamen, internet/mail. Met gamen bedoel ik dus ook spellen zoals Skyrim, AC, shooters. De nieuwste spellen kort gezegd.

Omgeving: Hij mag geluid maken als het maar niet ten koste van de prestaties gaat :p

Besturingssysteem: Op dit moment heb ik geen OS, dus in eerste instantie wil ik dit graag erbij.

Randapperatuur: Een monitor eventueel, misschien heeft/hebben jullie/u tips over wat een goede monitor is voor gaming en of het bij dit systeem past?
Graag wil ik er een muis en een toetsenbord bij.

Assemblage: Dit wil ik door Azerty of welke andere website jullie mij aanraden in elkaar laten zetten

Toevoegingen: Ik ga niet overklokken en ook wil ik dat er wireless netwerk in zit.

Ik sta op het punt om een computer te kopen van Paradigit
Link: http://www.paradigit.nl/Paradigit/p...8D_i7_2600k_12GB_2TB+64GB/X5338D/default.aspx

Graag zou ik jullie mening hierover willen weten. Ik weet namelijk niet helemaal zeker of dit systeem misschien te duur is vergeleken met wat je ervoor terug krijgt.
Ik weet het een en andere over computers, maar welke onderdelen beter zijn etc heb ik geen idee van :P

Alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
ik zelf zou iet voor een ...medion gaan, welk moederbort etc. krijg je dan ?
Bij :http://deviantsystems.nl/ (of maak ik nu reclame en mag dit niet)
leveren ze alleen maar A-merken

Laatst bewerkt:
Allereerst bedankt voor je reactie,

Ik dacht daarom meer iets aan een systeem samengesteld via Azerty zodat er dan wel een OS bij zit. Of via andere bekende sites zoals Alternate (?).

Over het reclame maken gesproken, ik denk niet dat dat zoveel uitmaakt omdat hier allerlei systemen via sites worden aangeraden :p

De pc van paradigit ziet er goed uit!

Er staat helaas niet bij wat voor moederbord erinzit en hoeveel watt voeding

En meestal(weet niet of dat ook zo bij deze is...) zijn standaard pc moeilijk te upgraden bijvoorbeeld de videokaart omdat de voeding dan niet sterk genoeg is

En er staat niet bij welk merk ssd en er zit geen beeldscherm bij

Je kunt ook voor zoiets gaan:http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B364212%5D=1&product%5B230302%5D=2&product%5B90497%5D=1&product%5B225309%5D=1&product%5B433238%5D=1&product%5B7506%5D=1&product%5B451284%5D=1&product%5B386852%5D=1&product%5B404966%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B426962%5D=1&product%5B279738%5D=1

Deze is over je budget maar heeft een super videokaart en een super proccesor in het andere systeem zit een intel core i7 2600k maar deze is duurder en voegt niks toe wat gaming betreft...

En hier zit een monitor bij en een 128gb ssd

Mischien denken de experts hier anders over en kan het goedkoper maar beter....(dan nu alvast mijn excusses dat ik een verkeerd systeem heb samengesteld...)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je mening/reactie,

Als ik het zo bekijk zou ik dan ook een i5 2500 kunnen doen en dan een verbeterde videokaart, misschien een Gtx 580? Ik weet dat dit misschien overdreven is, maar ik ben van plan een computer te kopen en hem voor een lange tijd zo te houden :)

Maar dan moet er nog wel een beeldscherm en windows 7 bij dan zit je nog meer over het budget

In eerste instantie was mijn budget ook 1300 voor de pc zelf en dan nog +-300 voor een beeldscherm. Ik had een monitor gevonden van 27 inch met 1ms responsetijd wat rond de 300 zat vandaar..

Die van tweakers ziet er goed uit alleen ik denk dat ik voor die prijzen de pc zelf in elkaar moet zetten en daar kan ik beter maar niet aan beginnen :p. Ik ben te bang dat ik er een zooitje van maak dan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan