PC samenstellen budget ± 550 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramp4421

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2012
Hallo,

Budget - ± €550
Doel - Ik wil met de pc kunnen internetten, films kijken en gamen.
Omgeving - zo'n krachtig mogelijke pc

Assemblage - zelf in elkaar zetten
Besturingssysteem - heb thuis al een windows 7 cd liggen.
Opties / randapparatuur - geen voorkeuren

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Hallo welkom op helpmij!

kun je de volgende vragen even beantwoorden dan kunnen we je beter helpen

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?
(randapparatuur = Monitor, Muis, Toetsenbord.)

Beste bram,

Ik heb het volgende voor je samengesteld, is 13 euro onder je budget :) http://azerty.nl/winkelmandje/winke...363620]=1&product[511589]=1&product[436843]=1

Hiermee zal je lekker kunnen gamen, er zit alleen geen randapparatuur bij(muis, toetsenbord etc.)
Ik heb er een vrij goedkopere processor ingedaan, als je merkt(na een aantal jaren) dat je hem te sloom vind, of gewoon iets snellers wilt, dan kan je altijd overstappen naar de I5 processoren(ivy bridge) of I7, dit kan je dan als upgrade doen.

wat wil dat zeggen van die videokaart, dat hij waarschijnlijk duurder is of.. ?

ja hij is duurder hij staat twee keer in Azerty.nl een keer voor 160 euro en een keer voor 130 die van 130 is niet leverbaar maar zijn wel precies dezelfde kaarten

welke van de 2 samengestelde is het beste? Die van firest0rm of lhjlu?

zijn het zelfde het enige grote verschil is de voeding en het moederbord
het moederbord wat ik heb uitgekozen beschikt over een nieuwere chipset dat kan voor toekomstige upgrades beter uit pakken
voeding is wel weer B-merk maar sterk genoeg voor je systeem

Of misschien jouw samenstelling en de voeding van de andere samenstelling pakken in plaats van de jou geselecteerde voeding?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan