Pc samenstellen (game) budget 700/1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goedendag,

Op het moment is mijn pc niet helemaal goed meer en ben daarom opzoek gegaan naar een nieuw systeem. Helaas heb ik niet zoveel verstand van hardware en word niet veel wijzer op het web. Daarom ben ik zoals gewoonlijk naar helpmij gekomen :)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het samenstellen van een pc. Het belangrijkste is dat ik de pc lekker snel is met gamen en het gebruik van redelijk zware programma's zoals adobe photoshop. Ik wil graag spellen zoals battlefield 3 op ultra kunnen spelen en het zou helemaal mooi zijn als ik daarbij ook nog kon recorden en dan nog natuurlijk stabiel 60+ fps kan halen.

Mijn budget is rond de 700 / 1000 euro. Het liefst zo laag mogelijk natuurlijk. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen! :)

Mvg,
Rowan

Beste Killer4all2,

Dit is de eerste keer dat ik voor iemand een pc samenstel dus weet ik NIET precies of ik alles wel heb wat nodig is.
Ik hoop dat iemand dit winkelwagentje nog even kan bevestigen
Het is het beste van het beste, je kunt zelf dus nog wat lagere dingen erin stoppen.

MVG

Jopi328

Samenstelling.PNG (http://www.alternate.nl/)

Heel erg bedankt voor je samenstelling. Ik vroeg mij af of je ook weet of dit genoeg is om quote "Ik wil graag spellen zoals battlefield 3 op ultra kunnen spelen en het zou helemaal mooi zijn als ik daarbij ook nog kon recorden en dan nog natuurlijk stabiel 60+ fps kan halen." Dit te kunnen.

Mvg,
Rowan

bf3 op ultra zou opzig nog kunnen persoonlijk zou ik dan wat minder ram nemen 16GB voegt niks toe aan het spelen van games
en met 8GB werkgeheugen zal photoshop ook prima werken

en ik zou persoonlijk voor een i5 3750K gaan de i7 voegt wat dat betreft niks toe aan het spelen van games
ja hij heeft 6 core's en ja hij is een stuk krachtiger maar een i5 3750K zal BF3 ook met gemak op ultra aan kunnen
dan houd je nog heel wat meer geld over voor bijvoorbeeld een betere videokaart daar heeft Battlefield 3 VEEL meer aan!

wie gaat trouwens de assemblage doen, jij of de winkel en moet hier ook nog windows 7 bij?

klikerdeklik dit is exclusief assemblage en windows 7

EDIT: samenstelling van jopi is trouwens nog niet kompleet er moet ook nog een voeding bij en een dvd speler

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Ik heb heb al windows 7 professional 64bit. Ik twijfelde zelf ook al aan de videokaart. Ik heb ook al een dvd speler nieuw liggen en een koeler van Scythe mugen v2b. Ik heb ook nog een hardschijf van westerdern digital caviar green 1tb liggen. Ik ben heel erg aan het twijfelen over de videokaart die ik nodig heb. Bedankt voor de informatie ik schiet hier heel veel mee op !

edit: Ik hebt trouwens gehoord dat je beter een videokaart met twee coolers erop kan hebben dan de standart editie van asus die amd (ati) eerst altijd als standart uitbrengt. Deze is stiller en koelt beter heb ik gehoord. Ik heb trouwens ook al een goede gamekast thuis. Van coolermaster die je veel ziet (die blauwe) ben even de naam kwijt.

Mvg,
Rowan

Laatst bewerkt:
dus ik neem aan dat je zelf de assemblage gaat doen?
klikerdeklik
de XFX black edition HD7970 koelt erg goed en heeft een helegoede garantie ondersteuning die lijkt me dan het beste voor jou
BF3 op max zal geen probleem zijn

heb ook een Extreme6 moederbord van gemaakt hierdoor kun je in de verre toekomst Crossfire draaien
de voeding zou dit moeten ondersteunen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie! Oh sorry, ja ik ga zelf inderdaad de assemblage doen. Ik heb het al een keer gedaan en dat verliep prima. Dat bestel lijstje ziet er prima uit ! Zou je misschien een schatting kunnen maken hoelang zo'n systeem mee zou gaan? Aangezien er zo snel nieuwe dingen op de markt komen.

Nogmaals bedankt voor je hulp

Mvg,
Rowan

ga er maar vanuit dat je de komende 3 jaar alles op ultra gaat spelen
pas na 5 jaar gebruik denk ik dat je echt prestatie verlies gaat merken voor nieuwere games
maar dan heb je altijd nog upgrades die je kan uit voeren waardoor je gerust nog eens 3 jaar verder kan gamen

Nou dat klinkt in iedergeval prima :) Dan weet ik dat ik er een tijdje mee door kan :)

Bedankt voor je reacties :)

#opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan