Pc samenstellen rond de €850,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

mattinair

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2012
Ik ben bezig een nieuwe pc samen te stellen en nu ben ik tot het volgende gekomen:

Sharkoon T5 Economy(behuizing)
Aerocool Shark fan 12 cm(koeler behuizing)
IntelCore I5 2500K(Processor)
CoolerMaster Hyper TX3 Evo(koeler processor)
ASRock 970 extreme 3(moederbord)
OCZ ModxStream Pro 600w(voeding)
G.Skill 8 gb ddr3 1600(werkgeheugen)
XFX HD 7770 black super OC(1gbddr5 1120mhz)
Samsung HD 502Hj(spinpoint F3 500 Gb)
LiteonIHAS 124(dvd brander)

Ik dacht dat dit wel een goed systeem zou zijn voor mijn budget. Zouden jullie hier eens op willen reageren door wat aanpassingen misschien te maken.
Goedkopere opties, maar wel ongeveer dezelfde prestaties mag natuurlijk altijd.
Ben wel iemand die graag mag gamen. Games als COD en Battlefield 3 moeten goed kunnen draaien.
Prijs moet niet boven de €850,- komen.
Groeten Martin

hallo , zet je hem zelf inelkaar en moet er ook windows bij ?

De 7770 die jij gekozen hebt is niet echt een krachtige kaart en je zult dan ook problemen gaan krijgen alsje bf3 ''goed' '' high settings of ultra'' wilt gaan spelen.
Je hebt voor een i5 2500K gekozen .. waarom de (k) ?

Hier een compleet systeem->
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...t[90497]=1&product[448680]=1&product[71255]=1
Het is een intel core i5 2500K op een goed mobo om mee te overclocken met Waterkoeling van Corsair h70 cpu ed
Verder zit er een mooi Gtx 570 van gainward in met goeie koeling <-- een van de beste game kaarten !
Verder een ocz modxstream pro 600 watt voor de stroom en 8 gb aan ram .. meer heb je niet nodig

Laatst bewerkt:
azerty mag wel eens de gebruikers van helpmij kadootjes geven,voor alle reclame die er voor hun gemaakt word

Had veel goede reacties gelezen op alternate over deze processor. Vandaar dat ik voor deze heb gekozen.
Zit ook niet heel veel prijsverschil in toch?

De videokaart vindt ik inderdaad ook erg lastig. Kijk ook veel naar reacties van andere mensen en zat ook al te denken aan de 560 gtx ti.
Misschien heb je nog wat meer advies om op te volgen. Is de kast die jij erbij hebt gezet ook een goede kast?

Bedankt voor je reactie.
Zet hem trouwens zelf in elkaar en er hoeft geen windows bij.

Groeten Martin

Laatst bewerkt:
Een gtx 570 is veeeel beter dan een gtx 560 ti he ..
Een intel core , de sandy bridges (K) series zijn niet gelockt en kunnen daardoor goed overgeclockt worden.
Ga je niet overclocken dan raad ik je toch een Non K aan.

Is het nodig om dit water te koelen? Ik heb altijd met gewone fans gekoeld en dat beviel prima. Weet dus ook niet heel goed, hoe ik het moet installeren.

Is het nodig om dit water te koelen? Ik heb altijd met gewone fans gekoeld en dat beviel prima. Weet dus ook niet heel goed, hoe ik het moet installeren.

Hoeft niet perse hoor , je kan ook een luchtkoeling gebruiken alleen het heeft dan niet zoveel zin om een K series te pakken als je hem toch niet verder dan 4.2 ghz gaat overclocken... want dat gaat emt de normale 2500 ook.
deze waterkoeling koelt veel beter en hij is muisstil waardoor je je cpu gewoon tot de max kan overclocken .

Je kan de corsair h70 series veranderen in een scyte mugen 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan