PC Samenstellen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
meer duidelijkheid wat wil hij gaan doen met de pc?

Het is vooral voor gamen, maar het gaat er mij om dat dit geen conflicten geeft. Voor de rest heb ik al met hem overlegd. (Misschien ben ik ook een onderdeel vergeten? :D)

Als ik jou was zou ik voor de Core2duo E8400 of E8500 gaan, misschien iets goedkoper en sneller.

Stond er altijd al, alleen de plek is veranderd. Is nu PC/Notebooks --> PC-Builder.

Hartelijk bedankt! Zojuist erachter gekomen dat er te weinig kracht in de voeding zit!!!

Ik zal ook eens even kijken met een dual core ;)

Laatst bewerkt:
Als je 15 euro meer uitgeeft heb je een HD4850, die raad ik boven de andere 3 aan. Anders een 3850 nemen.

Oke, dat is dan een goede gamerskaart? En, waaraan zie je dat? Ik zit het ram en de snelheid wat met elkaar te vergelijken, en nog wat andere dingen maar ik heb geen flauw idee wat het nou echt goed maakt.

Dat is idd. een leuk gamerskaartje, er zijn natuurlijk altijd beteren maar dit is zeker geen slechte. Waarom 'ie precies beter is weet ik niet, maar dat hij beter is weet ik wel.:) Zal wel iets met kloksnelheden (aantal MHz) te maken hebben en de 3D chip.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan