Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb een familie pc samengesteld die verschillende zaken moet kunnen. Photoshoppen, tekst verwerken, beetje gamen, multimedia enz... Beetje van alles dus. Hieronderzie je een afbeelding van de onderdelen. Ook zou hij stil moeten zijn want hij staat in de leefruimte, bij de tv en zo.
Het is de eerste pc die ik samenstel dus daarom vraag ik jullie advies. Heb ik iets vergeten, is alles compatibel? Ik heb nog nooit een complete pc samengesteld maar ik heb er wel al geüpgraded. Dit zou dus moeten lukken om hem in elkaar te stoppen, denk ik..?
Als je al wat ervaring hebt met dingen upgraden, dan moet een systeem helemaal bouwen wel kunnen lukken.
Wel even mijn draadje lezen over systeem bouwen (en in elk geval de daarin geposte filmpjes). Zie mijn handtekening.
bedankt,
Die amd is inderdaad een goed idee. Al ben ik nog niet echt vertrouwd met amd en zijn moederborden... Maar waarom heb je een andere videokaart genomen? Die 9600gt heb ik zelf ook en deze draait alle nieuwe spellen + hij is stil. Die voeding ziet er ook wel goed uit. Maar waarom een andere? vanwege de prijs/kwaliteit ?
Ik hoop dat je me nog iets kan bijleren over de keuze van de onderdelen en dat je al mijn waarom vragen kan beantwoorden (ik ben gewoon heel geïnteresseerd)
bedankt,
Die amd is inderdaad een goed idee. Al ben ik nog niet echt vertrouwd met amd en zijn moederborden... Maar waarom heb je een andere videokaart genomen? Die 9600gt heb ik zelf ook en deze draait alle nieuwe spellen + hij is stil. Die voeding ziet er ook wel goed uit. Maar waarom een andere? vanwege de prijs/kwaliteit ?
Ik hoop dat je me nog iets kan bijleren over de keuze van de onderdelen en dat je al mijn waarom vragen kan beantwoorden (ik ben gewoon heel geïnteresseerd)