Pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Superspinnie

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
Ik wil graag een pc samenstellen.

Ik heb zelf even wat nagevraagd en rondgekeken. Ik ben tot het volgende systeem gekomen (bijlage). Bekijk bijlage PC.doc

Mijn eerste vraag, wat vinden jullie ervan?

Ik wil een goede pc hebben waarmee ik uitstekende performance heb en ook perfecte game prestaties. Mijn videokaart moet dus wel de laatste spellen makkelijk kunnen draaien zodat ik er een aantal jaren mee vooruit kan. Schijfruimte is niet heel belangrijk omdat ik voor mijn documenten/foto's een NAS heb.

Het totaalbudget ligt zo rond de 1400 euro. Komt niet op een euro precies maar dat is wel mij "richtbudget".

Wie kan mij een videokaart aanraden/adviseren? Ik heb er namelijk zelf net wat te weinig verstand van.

Hartelijk dank voor de moeite.!:D

Groet Vincent

Topic verplaatst van hardware/overig--->aankoop nieuwsysteem/upgraden.

Succes met je vraag

je hebt ook de ocz vertex 3 sinds een tijdje.. zou die doen. je mobo is daar namelijk ook compitable mee. verder wel tevreden mee.

wat wil je er eigenlijk mee gaan doen? gamen, internetten, server, school, enzovoort.

Ik wil er eigenlijk van alles en nog wat op doen.

Gamen moet moeiteloos gaan de komende jaartjes. Ook moet beeld/videobewerking geen probleem zijn en moet alles lekker snel gaan.

Weet niet goed hoe ik het verder duidelijk uit moet leggen..:o Heb de Vertex 3 series gevonden en inderdaad, die is nogal wat sneller. Denk dat dat dus ook de uiteindelijke keus wordt.

Nog tips voor een videokaart?

De GTX580 is echt wel krachtiger dan de 6970 hoor. Ik weet niet hoeveel je nog wilt uitgeven voor een videokaart?

Ik zou zelf voor de gtx580 gaan, als je zoveel te besteden hebt. Maar de 6970 of gtx570 zijn ook goed zat hoor. En die heb je voor €100,- goedkoper.

Wat is er dan veel beter aan de 580 in vergelijking met 6970?

Iemand anders nog tips? Niet dat ik je niet geloof maar ach meerdere meningen is altijd goed toch?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan