pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanbrouwer96

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2012
ik zit al een tijdje met een zeer trage pc dus ik dacht laat ik maar eens een nieuwe pc kopen.
het enige probleem
is dat ik er niet al teveel verstand van heb
graag zou ik namelijk office en internet gewoon zeer snel willen opstarten en dat dit daarna vlekkeloos verloopt. dus heb ik een pc samengesteld maar weet niet of de processor wel voldoet aan multimedia in plaats van alleen maar gaming wat raden jullie aan?

specificaties
voeding: 600w cooler master
processor: AMD llanno a8-3870K black edition
moederbord: asus fm1 f1a55
ram: 8gb ddr3 corsair
ssd force 3 corsair 60gb
500g satall harde schijf
grafische kaart: amd radeon hd 6530hd 1gb

ik wil wel een stille pc dus heb ik er ook nog de functie fluisterstille pc bijgedaan*

dus is dit aan te raden of is de proccesor niet goed voor gewoon dagelijks gebruik en werk(office)*
pc willen bekijken pc-samenstellen.nl
graag rond de 6 700 euro

samenstelling voor office en multimedia gebruik is prima (heel slim om ook een SSD te nemen!) ;) Echter zou ik niet een SSD van Corsair nemen, maar een Crucial M4 of en Samsung 830. Als het binnen je budget past en je van plan bent veel programma's/games te installeren is een grotere SSD (120-128GB) aan te raden, 60GB is namelijk zo vol! En 128GB heb je voor niet veel meer qua kosten.

Tot slot: gamen zal wat minder gaan op dit systeem, maar dat is niet je doel. Oudere spelletjes en casual games kan je wel nog op prima settings draaien.

EDIT: je voeding is overigens veel te zwaar, als je 400-450 Watt voeding hebt voldoet dat ook. Kijk eens naar de Corsair Builder serie, dat zijn uitstekende voedingen (Coolermaster is toch iets minder qua voedingen, maar net een A-merk)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan