PC samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevintje2

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2013
Hallo ik ben een Call of duty fan, heb even een vraag
Kan iemand voor mij een PC samenstellen? waar ik hem op hoogste resolutie kan spelen

IK had deze in mijn gedachten
Behuizing CoolerMaster Elite 430 (zie foto)
Voeding 600W ultra stille power supply
Processor AMD BullDozer FX-6100 SIX-Core BLACK EDITION (AM3+, 6 x 3.3 Ghz , boxed)
Moederbord Asus M5A78L-M/USB3 AM3+ (ondersteunt tot 16GB werkgeheugen en AMD Acht-Core voor een eventuele upgrade in de toekomst)
Videokaart AMD RADEON HD7750 2GB DirectX 11.1, HDMI-out (zie foto)
Hardeschijf 500GB S-ata3 7200RPM
Geheugen KINGSTON HyperX 8GB DDR

als deze niet goed is kunnen jullie een pc samenstellen
en ongeveer de prijs bij vertellen

mvg kevin !

Laatst bewerkt:
je kan beter voor een wat goedkopere cpu gaan CoD is namelijk totaal niet multithreaded en dan heb je dus niks aan 6 trage cores.
de intel Pentium G2130 of i3 3220 kan die game prima aan en ook andere games.
zo houd je geld over voor een wat krachtigere videokaart daar hebben games veel meer baat bij.

kun je het merk geven van de voeding?

@dennis, dit is toch TOTAAL niet waar de TS om vraagt? Jij adviseert een pc van €6000, zelfs ik heb het geld daar niet voor over. Dit advies lijkt mij tijdsverspilling en verspilling van alle moeite, dat moet een forumlid die wat langer lid is toch weten...

Wil je geen custom pc kopen? Ik adviseer dergelijke sites niet, vaak wordt er op de voeding bezuinigd en dat is nou net een zeer belangrijk onderdeel van je pc. Als we een custom pc voor je kunnen samenstellen doen we dat graag, dan kan je precies bepalen wat je wilt en kan je alleen maar goede producten kiezen. Dat is zeker mogelijk voor je budget.

oke thx
als jullie dat willen graag. ik wil graag CoD op hoogste resolutie spelen,want ik speel veel cod en dit jaar komt er ook weer een
en die wil ik ook graag spelen , liefst op hoog . als je een goed systeem hebt hoor ik het graag
Danku :)

Eerste aanzet (wel iets boven jouw budget):
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...557195]=1&product[403637]=1&product[556542]=1

De prijs met assemblage door Azerty en Windows gaat rond de €950 liggen. Als je goedkoper wilt moet er bezuinigd worden op de grafische kaart en kan de SSD vervangen worden door een wel veel tragere HDD. Ook zouden we op de voeding nog iets kunnen bezuinigen. Maar met deze setup kan je COD aardig spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan