pc samensteller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Super Freak

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2008
dit programma kan helpen bij onderdelen voor een pc uitzoeken.
hierin staan alle onderdelen.
ik wil graag weten wat jullie ervan vinden.
hier te downloaden

Bijlagen

Je vraagt om behuizing.. maar dat komt niet terug in het eindrapport.

Bij overige onderdelen kan je maar 1x wat invullen.
Wat je beter denk ik kan doen is een vinkje daarbij maken... indien het vinkje aangeklikt is.. dan komt het overige nog een keer terug.. indien niet.. dan maakt hij het rapport.
Dit kan je ook doen bij andere onderdelen.. want er zijn ook mensen die bijvoorbeeld meerdere harde schijven willen hebben

Je mag blijkbaar alleen maar een DVD-speler in de computer doen. Geen DVD-branden of een CD speler/brander.

Daarnaast mis ik nog:

- Monitor
- Toetsenbord / muis
- Speakers

Leuk programmaatje, maar misschien is het een idee om het aantal meldingen, na het invullen van je naam, te verlagen. Ik krijg er nu een stuk of 5. Je kunt al die tekst misschien samenvoegen in één melding? (Ik weet niet of dat mogelijk is, kan zelf helemaal niet programmeren.) :)

Laatst bewerkt:
de aangepaste zit erbij.

PS: monitor, toetsenbord en muis, software hoort niet bij dit programma.
want dit hier is alleen voor de onderdelen.
toch bedankt, kan ik er nogwel een bijzetten

voor als er een nieuwe update is stuur ik je door naar m'n site waar ik de progjes opzet (www.programma.nl.tp) wel gratis :o

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Het is wel een aardig programma, echter ik zou het niet gebruiken.
Teveel pop-up venstertjes.
Ik denk ook dat veel mensen liever 1 invulvenster hebben waar ze alles in kunnen vullen.

volgens mij niet me vb script. daarvoor zal je waarschijnlijk een andere programeer taal moeten leren. zoals visual basic. Voordeel lijkt veel op vbs

hoi,
ik zat eraan te denken om c te gaan leren, ik ben ook een beetje bezig met visual basic,
maar ik weet dan niet welke ik moet pakken om de software te laten zien (in de lijst met de progjes die je hebt gemaakt)

Maak het in visual basic

Quick and easy

En als output maak je een nieuw formulier, ipv al die venstertjes.

als ik op die pagina komt dan loopt me internet vast door die

Popup balk die op en neer gaat *X

nou telkebs popup balkje
die herhaald zig telkens

Laatst bewerkt:
Hi ,
Leuk progamma maar zou em niet gaan gebruiken !
ik vind er eerlijk gezegd niks aan!

ik vind het wel een grapig progammatje maar op het eind krijg ik een fout als ik kladblok sluit maar ligt vast aan mijn pc :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan