PC samenstelling I7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jasper301

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Budget - 800€
Doel - Autocad / Gamen
Hoe belangrijk is stilte? - Heel belangerijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen)[/B] - Dit wil ik zelf doen

Opties: -
Besturingssysteem - Ja vista 64bit
Andere software? - NVT
Randapparatuur - NVT

Ik heb al een samenstelling gemaakt van een PC met een I7.
Ik heb een goedkope videokaart genomen omdat ik de 256bit videokaarten nog wat te duur vind.
Hier alvast een samenstelling die ik zelf gemaakt heb:
2149h1c.jpg

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Behuizing kan ik gewoon "recyclen" en dvd branders ook dus is het overbodig om een nieuwe kast en dvd branders te kopen.
Over de HD4870 de goedkoopste die op de markt is kost nu ongeveer 200€ en dan zit ik al over het budget heen.

Laatst bewerkt:
Je mist een behuizing en een dvd brander.
En met de videokaart kan je niet gamen.
En een i7 systeem is helaas niet mogenlijk voor €800,00 dan zit je bij systemen v.a. €1050,00of bestel je deze pc: http://www.digigigant.nl/epages/618...oducts/DMTII7920B/SubProducts/DMTII7920B-0001
En dit extra geheugen: http://www.digigigant.nl/epages/61826005.sf/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/61826005/Products/2gbDDR3-1333
En de videokaart zou ik bij een andere shop bestellen, de hd4870 of nvidia 260
Maar dan mis je nog een goede videokaart, neem gewoon wat ik je zeg of je moet genoegen ermee nemen dat je dan niet kan gamen.
Nu zit je €150,00 boven je budget maar je kunt wel gta IV, crysis etc. op high spelen

Inderdaad een compleet onzinnige configuratie, een duur i7 systeem samenstellen om de gamen met een totaal ingeschikte low--low-budget videkaart

Behuizing kan ik gewoon "recyclen" en dvd branders ook dus is het overbodig om een nieuwe kast en dvd branders te kopen.
Over de HD4870 de goedkoopste die op de markt is kost nu ongeveer 200€ en dan zit ik al over het budget heen.

Je kan eventueel ook nog naar de hd4850 kijken. maar dan zit je een €20 tot 30 euro over je budget mits je de 2 gb extra geheugen niet hoeft.

die 30 euro valt wel te overzien.
Ik had inderdaad even wat beter moet kijken naar de 4350.
Ik denk dat ik dan maar me budget aanpas en de HD4870 met 1GB geheugen van Powercolor koop voor 208€.

een harde schijf zit er zo te zien ook niet bij, reken daar ook maar 50 euro meer voor.

Wel in het systeem wat ik je liet zien:
- Gigabyte GZ-X6 Midi Tower met 550W Super Silent Voeding

- Moederbord Gigabyte type Gigabyte GA-EX58-UD3R S1366 (ATX / Geen VGA on-board)

- Processor Intel Core I7 920 2.66GHz 1333FSB 8MB

- Harddisk 500 GB

- Intern geheugen 4 GB DDR3 1333

- DVD / RW

-Je moet alleen nog een vga kaart. hiervoor zou ik de hd 4850 of 4870 voor aanraden

- Garantie: 1 jaar carry in & support (zie algemene voorwaarden)

1GB bied alleen meer als je een monitor hebt die 24 inch of groter is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan