Monkeybizz
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2010
Hallo iedereen,
ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik pc in elkaar wil gaan zetten, maar heb besloten dit toch wel te gaan doen, alleen heb ik hierbij waarschijnlijk (veel) hulp bij nodig. Ik heb een vrij groot budget van rond 1300 euro alleen voor de desktop. Nou heb ik zelf al wat research gedaan en ben met de volgende onderdelen gekomen. Nou was vooral mijn vraag of deze onderdelen met elkaar samengaan en of er misschien nog een betere varient te koop is. Ik moet erbij zeggen dat de pc vooral gebruikt gaat worden vior gaming; cod en wow zijn dan toch wel favoriet. Hierbij mijn lijstje:
moederbord: asus p7p55d evo
processor: intel core i7 870
videokaart: Ati radeon hd 5870
RAM-geheugen: kingston hyperx (khx2000c8d3t1k2/4gx)
harddisk: samsung spinpoint f1 750Gb
case: nzxt apollo zwart
cd/dvd: 2x LG dvd brander ide zwart (gh-22nprbb)
voeding: corsair pc voeding cmpsu 750w
CPU koeling: noctua nh-u12p se2 120mm
ik zou het echt zeer op prijs stelling wanneer iemand iets over deze opstelling zou kunnen zeggen en of het misschien op sommige gebieden goedkoper kan.
Mvg,
Tom Olders
ik ben al een tijdje aan het twijfelen of ik pc in elkaar wil gaan zetten, maar heb besloten dit toch wel te gaan doen, alleen heb ik hierbij waarschijnlijk (veel) hulp bij nodig. Ik heb een vrij groot budget van rond 1300 euro alleen voor de desktop. Nou heb ik zelf al wat research gedaan en ben met de volgende onderdelen gekomen. Nou was vooral mijn vraag of deze onderdelen met elkaar samengaan en of er misschien nog een betere varient te koop is. Ik moet erbij zeggen dat de pc vooral gebruikt gaat worden vior gaming; cod en wow zijn dan toch wel favoriet. Hierbij mijn lijstje:
moederbord: asus p7p55d evo
processor: intel core i7 870
videokaart: Ati radeon hd 5870
RAM-geheugen: kingston hyperx (khx2000c8d3t1k2/4gx)
harddisk: samsung spinpoint f1 750Gb
case: nzxt apollo zwart
cd/dvd: 2x LG dvd brander ide zwart (gh-22nprbb)
voeding: corsair pc voeding cmpsu 750w
CPU koeling: noctua nh-u12p se2 120mm
ik zou het echt zeer op prijs stelling wanneer iemand iets over deze opstelling zou kunnen zeggen en of het misschien op sommige gebieden goedkoper kan.
Mvg,
Tom Olders