pc scannen

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeru

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2001
Is er software wat mijn pc kan scannen op harware dat wil zeggen dat hij kan scannen welke geluidskaart er bij mij inzit omdat ik de stuurprogramma's kwijt ben

Alvast bedankt:confused:

Everest kan dat. Het merk/type moederbord is trouwens vaak voldoende omdat tegenwoordig de geluidskaart onboard zit.

Everest Home = Aida32, alleen nieuwer.

everest is de opvolger van aida32.
aida wordt niet verder ontwikkeld everest wel.
de home versie is ook gratis.

aida 32 kan niet meer gedownload worden heeft iemand anders nog een optie

thanks

Hier is mijn scan raport maar welke geluidskaart zit er in en waar kan ik de stuurprogramm's ophalen

Thanks

Bijlagen

En hier is mijn scherm van het harware kan iemand me verder helpen hoe ik dus aan mijn stuurprogramm's van mijn geluidskaart kan komen mochten jullie nog meer informatie nodig hebben laar het me dan weten ik hoop dat dat jullie mijn probleem begrijpen

Thanks

Ja hoor jou proleem begrijpen wij wel.
Maar waarom in een word document een screenshot was genoeg geweest.
maar dit is je geluid drager VIA AC'97 Audio Controller
Waarschijnlijk een kaartje wat vast op jou moederbord zit. Klopt dit?
Of is het wel een los kaartje.
Als het een vast kaartje is dan staan jou drivers op de cdrom van jou moederbord.

Ik heb de kast nooit los gehad en zoveel weet ik er ook niet van want ik weet niet waar de persoon (Mijn vriendin) alles gelaten heeft betreffende de drivers van de moederbord maar kan ik die ook ergens downloaden de stuurprogramm's voor de geluidskaart

thanks

Die kun je downloaden vanaf de site van de fabrikant van het moederbord. In Everest staat ook welk moederbord je hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan