Pc scherm voor tv en dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackfire94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2009
Hallo,

ik heb een vraagje,
ik heb al een tijdje een lcd scherm (samsung syncmaster 206BW) voor mijn computer. Maar laatst hoorde ik dat je een dvd-speler ook op een lcd scherm kunt aansluiten. De verbinding tussen mijn televisie en mijn dvd-speler is een scart. nu heb ik al wat rondgekeken op internet voor een video naar vga converter. Nu is mijn vraag is dit mogelijk of heb ik hier andere spullen voor nodig? :o

hoop dat jullie me kunnen helpen
alles is welkom :)

Mathijs

Laatst bewerkt door een moderator:
@3747: Wel gelezen wat er op die pagina staat? "Niet geschikt om een DVD speler o.i.d. op een VGA monitor aan te sluiten. Gebruik daarvoor de Video naar VGA converter [KLIK HIER]"

Tijs.

excuses, ik was op diezelfde pagina en heb ook die link geklikt, maar heb waarschijnlijk de verkeerde gecopy paste.

had inderdaad even moeten controleren.

maargoed, zo een kabel dus ;0

@3747: Geen probleem. :)

Ik wilde maar duidelijk maken aan de Topic-starter dat er geen (super-)goedkope oplossing is voor zijn vraag.

Tijs.

Als ik dat apparaat bekijk zal er trouwens ook nog een Scart-to-Svideo of Scart-to-CompositeVideo kabeltje nodig zijn, want die worden wellicht niet meegeleverd. Wél staat er dat kabels worden bijgeleverd, maar welke kabels dat dan zijn...

Tijs.

Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties :)
had diezelfde site ook al gevonden wist het alleen niet zeker :o denk dat het zoiets word :)

bedankt voor jullie hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan