PC Schermen vallen uit, PC draait door.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dexter11

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2013
Berichten
16
Goedemiddag,

Sinds 2-3 maanden heb ik zo lijkt het een niet oplosbaar probleem.

Op willekeurige momenten vallen de 3 schermen welke ik gebruik om te gamen (tegelijk)uit, mijn PC staat dan nog aan en draait verder waardoor ik de stroom ervan af moet halen om deze opnieuw op te starten. Dit gebeurd vaak nadat ik meerdere dingen op verschillende schermen tegelijk doe (bijvoorbeeld gamen en streamen).

Mijn PC heeft nog garantie en dus hebben ik en de leverancier (zonder succes) verschillende dingen geprobeerd om het e.e.a. op te lossen. Zo zijn de videokaart, moederbord en voeding vervangen en is Windows 7 meerdere malen opnieuw geïnstalleerd.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Gr. Dexter.
 
Hm, dit is raar. Ik zou namelijk gelijk denken aan een overload van de videokaart.
Ik neem aan dat je hardware voldoet aan de min. eisen van de game?
 
Het is een speciale game pc (grafische kaart: AMD Radeon HD 7770). Zodra ik enkel aan het gamen ben is er geen probleem, maar zodra er meerdere dingen op de verschillende schermen gebeuren ontstaat het probleem (in de meeste gevallen).

AMD FX-6100 ( 6x 3300 MHz. )
· 8192mb DDR3 Intern Geheugen
· 24-Speed DvD-Brander SATA
· 2.000 GB SATA Harddisk
· 128GB SSD HDD - 500 mbps lezen - 480 mbps schrijven.
· Realtek ALC887 Geluidskaart
· MSI Socket AM3+ Moederbord ( 760 chip )
· Gamers ATX Kast + 750 WATT Voeding Super Stil ( t.w.v. € 59,99 )
· 10/100/1000 MBps Netwerkkaart
· 1024mb ATI Radeon HD7770 DDR5 ( DVI - HDMI )
· USB 2.0 Aansluitingen
 
Laatst bewerkt:
Xplit

Maar soms gebeurd het ook als ik niet stream, maar bijvoorbeeld candy crush op FB heb aan staan op een 2e scherm
 
Gamers ATX Kast + 750 WATT Voeding Super Stil ( t.w.v. € 59,99 ) daar zet ik mn bedenkingen bij ...
 
Betekend dit dat mn huidige voeding niet in orde is, want die is namelijk al vervangen door een andere
 
Ik zeg niet dat het zo is, maar als je voeding is vervangen door eenzelfde exemplaar, is de kans aanwezig dat ook deze niet goed genoeg is.
Nogmaals, teruggaan naar de leverancier van het ding
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan