PC schonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Heb een ouwe PC met ME en wil deze helemaal opschonen. Ben er al mee bezig geweest om bestanden te verwijderen of sommige naar een USB stick te copieren.
Edoch, las ooit ergens dat je ondanks verwijderen er ergens in de PC toch bestanden achterblijven. Waar/niet waar? Indianenverhalen?

Voldoet het simpel verwijderen?

hoezo simpel opschonen?

je kunt de schijf formatteren en dan opnieuw ME installeren..

Je kan altijd een "Low Format Tool" van de fabrikant gebruiken. Dan is alles verdwenen, maar als er geen staatsgeheimen opstaan zou ik zeggen : formateren en besturings systeem opnieuw opzetten.

Hoi Joanne uit de mooiste provincie (Limburg toch?)

Nou, dan weet je het.
Antwoorden van de 'nerds': (low level) formatteren en opnieuw WinME erop ... huppakee :p

Je kunt - zonder zo'n tijdrovende recovery - toch wel heel veel 'weggooien' maar je moet dan wel effe uitlegge wat je tot nu toe hebt gedaan?
Behalve je eigen bestanden dus .......

Grts, T.

:eek: Helemaal vergeten naar status te kijken.

Wat ik heb gedaan? Gewoon bestanden weggegooid en ook bijv. onnodige software verwijderd via config. Ook tijdelijke bestanden. Ook prullebak, inhoud..

Het komt er eigenlijk op neer dat ik de PC zo wil hebben als toen ik hem nieuwd.. kocht.

Tussen haakjes, PC start wel altijd in veilige modus op en blijft erin...:mad: Maar dit terzijde.

Maar inderdaad, gedoe met besturingssysteem enz. heb ik nog nooit gedaan.
CD zit ook nog ingepakt. Had hem nooit nodig.
Dit maar eens doen dan.

Oh ja, thx voor het meedenken.
Prov? NB natuurlijk ;-)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan