pc schonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter54

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2002
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag zo niet dan sorry.

Ik wil mijn pc weggeven aan iemand en heb alle prive foto's er afgehaald.
Maar wil niet dat met een recorver programma de nieuwe eigenaar bestanden kan
terug halen die ik gewist heb.
Is hier een oplossing voor?
En als het kan zonder formateren.

Alvast bedankt

Peter54

Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag zo niet dan sorry.

Ik wil mijn pc weggeven aan iemand en heb alle prive foto's er afgehaald.
Maar wil niet dat met een recorver programma de nieuwe eigenaar bestanden kan
terug halen die ik gewist heb.
Is hier een oplossing voor?
En als het kan zonder formateren.

Alvast bedankt

Peter54

nee ik weet niet hoe nerd achtig die persoon is maar als je echt 99% zeker ervan wil zijn zou ik hem weggeven zonder hardeschijf. dan kunnen ze zo ie zo niet bij bestanden op een normale manier.

nee ik weet niet hoe nerd achtig die persoon is maar als je echt 99% zeker ervan wil zijn zou ik hem weggeven zonder hardeschijf. dan kunnen ze zo ie zo niet bij bestanden op een normale manier.

Toch helemaal niet meer? Of kan ik hier nog wat leren :)

nee geen opgeslagen bestanden nee. maar het is ook mogelijk om op de 1 of andere manier bestandjes van 256 KB uit je werkgeheugen te toveren heb het ook nooit gelooft tot dat ik het een keer op een opendag in de TU delft heb gezien. ging toen wel om bestandjes van dos en zo en waarschijnlijk gebruikt XP zoveel van het werkgeheugen dat hij helemaal vol staat met XP als je hem heb afgesloten. maar het is wel op de 1 of andere manier mogelijk om dingen van je werkgeheugen te halen.

Peter54

Download en installeer Clean Disk Security , daar mij kan je de vrije schijfruimte mee reinigen.
De lege schijfruimte wordt dan diverse malen overschreven, hoevaak kan je zelf instellen, 35x is de gutmann methode welke door de amerikaanse geheime diensten wordt gebruikt.

http://www.theabsolute.net/sware/clndisk.html

Eraser is een goede. Wist je lege ruimten, prullebak, losse bestanden, mappen, noem maar op. :thumb:

Mensen allemaal bedankt voor de tips .
merrychristmas1.gif

Jij ook:) en als het klaar is wil je dan de vraag rechtsonder op opgelost zetten?:thumb:

Sorry @killer555 ,kom eens met iets nuttigs i.p.v dom geleuter

ik zal het opzoeke. ik weet het zeker.

het was een pc met een soort dos erop. hij opende een spelletje en trok het werkgeheugen eruit legde het op een werkbank sloot wat stekkertjes aan op die goude pinnetjes die stekkertjes hing ie aan 1 of andere pc en hij haalde zo het spelletje weer boven water.

die gozer leerde voor iets bij de recherche.

ik heb er zelfs misschien nog wel foto's van.

maar ik zweer het je er valt echt dingen van je werkgeheugen te halen.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan