pc slaat af

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je iets meer informatie of je probleem geven nu kunnen we nog niet weten wat de oorzaak hoe dat het komt.
 
Idd, geef ff meer info. Gaat hij gewoon uit? Of is er een blauwe flits op je scherm? Dan kan het een BSOD ( blauw scherm van de dood ) zijn. Als je die BSOD in beeld blijft, staat er een code op. Noteer deze en post deze hier.
 
Doe er een andere cd in, misschien ligt het aan de cd en niet aan de pc...

Anders zou ik simpelweg een nieuwe kopen of de pc helemaal resetten...
 
ok hij slaat gewoon af en dan start die hem gewoon opnieuw op. als ik een cd erin doe en het is bij elke cd en ik heb 2 cd openingen waar je een cd in kan doen en bij alle 2 slaan ze af.
 
Dan heb jij waarschijnlijk een BSOD, die snel voorbij flitst. Zoek maar eens op Google hoe je die in beeld kan laten blijven. Dan moet je proberen de code die vermeld wordt over te schrijven. Welk bestuuringssysteem heb je?
 
maar hoe kan dat met de cd te maken hebben en hij geeft geen code aan hoor.en al helemaal geen blauw beeld
 
Laatst bewerkt:
Het kan een bepaalde hardware fout zijn, waardoor je een blauw scherm krijgt, omdat Windows de situatie simpel uitgelegd niet meer aankan, gaat hij maar in een veilige modus. Dat lijkt me het probleem. Jouw blauw scherm gaat waarschijnlijk zo snel, dat je hem niet eens ziet.
Maar ik ga nu op vakantie O_O
Sorry, ik kan je nu niet meer verder helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan