Pc slaat uit wanneer ik game

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafke87

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Ik heb een probleempje , Ik speel het spel World of warcraft en wanneer ik tijdje bezig ben slaat ineens mijn spel uit ... ik heb dit alleen maar als ik dit speel :confused:

de systeem eisen van het spel zijn :
Intel Pentium 4 1.5 Ghz or AMD XP 1500 +
1024 MB RAM
64 MB 3D Graphics Card with hardware transform and lighting such as an NVIDIA GeForce FX 5700 class card or above
(( Zo staat het op het doosje ))

Mijn Systeem is:
- CPU : AMD AM2 Dual-Core 5200+
- RAM : 2G DDR2
- PSU : 550 Watt
- HD : 160 G
- Videocard : 2 X Nvidia Geforce 6800 XT 512 MB ( in SLI mode )

aan de koeling ligt het niet want ben altijd ergens rond de 40 graden zodus ... ondertussen is al bijna alles vervangen geweest buiten de CD drives.... had het voordien ook al maar toen bleef gwn het scherm 5 sec hangen enzo maar sloeg hij niet uit :s

hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen

Laatst bewerkt:
euhm dat weet ik dus niet. Hij slaat gewoon vast en start opnieuw uit zichzelf op. Ik kan dus niet weten welke fout hij aangeeft.

Ok dit probleem had ik dus ook...
wow heeft aardig wat cpu nodig dus bijvoorbeeld
downloaden en wow spelen tegelijkertijd gaat niet want
1 van de 2 zal dan uitvallen.
Ook kan dit liggen aan je video kaart probeer deze driver opnieuw
te installeren

Vergeten te zeggen :
Het kan ook zijn dat tijdens het spel even je internetverbinding uitviel !!

ik zal de drivers van mijn grafische kaart opnieuw installeren en ook letten op mijn multi-tasking wanneer ik aan het spelen ben ;)

thanks

Hey ik heb zoals je gezegt hebt de drivers van de grafische kaarten opnieuw geinstalleert ... heb tot nu toe nog geen probleemen meer gehad zodus hopelijk is het verholpen nu, thanks

Ok ik heb dus nog altijd hetzelfste probleem ... we hadden het gisteren avond al en hebben format C gedaan en nu hebben we het nog altijd .... weet iemand mss een oplossing hier voor ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan