PC slaat vast bij lezen van dvd of cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

djalco

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Weet iemand waar het aan kan liggen dat de pc iedere keer vast slaat als ik een dvd of cd schijfje in de dvd rom doe?
Dit zijn meestal zelf beschreven dvd's en cd's.
Doe ik die zelfde dvd en cd's in de brander dan is er niets aan de hand en leest hij die wel zonder vast te slaan, maar zodra ik ze weer in de gewone dvd rom doe slaat de pc weer vast...dit doet ie niet altijd maar de meeste keren wel...erg irritant mag ik wel zeggen.

Grtz,

Als die lezer dat ook heeft bij originele dan lijkt de DVD-lezer kapot. Is het alleen met DVDR's (+ en/of - ) dan kan het best zo zijn dat de DVD-lezer die niet aan kan.

Aangezien het ook met CD's zo is ben ik bang voor het eerste.

Bij de orginelen gaat het wel goed, maar ik vind het raar blijven dat de dvd rom ze de ene keer wel kan lezen en de andere keer weer niet.....zou de dvd rom dan op zijn laatste loodjes bezig zijn...maar hij is maar net een jaar oud dat zou wel erg snel zijn toch.

alvast bedankt voor je reactie.

Grtz,

Da's niet oud nee. leeskop niet vuil? DVDR/CDR zijn altijd moeilijker te lezen voor DVD-spelers.

Ik denk het niet maar ik zal er eens een cleaner cd in doen , misschien dat het helpt....maar ik betwijfel het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan