pc slaat vast en start zelf opnieuw....

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnmat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 okt 2006
hallo

mijn pc heeft kuren..
als ik hem opstart slaat hij vast tot 3 of 4 keer toe.
druk ik 4 keer de reset knop in draaid hij eenmaal
dan gebeurt het regelmatig dat hij dan zelf opnieuw opstart.
wie kan mij helpen in deze aub.....

Installeer de hele pc incl. besturingssysteem opnieuw.

Installeer de hele pc incl. besturingssysteem opnieuw.

Lekker slim antwoord:evil:

Doe eerst onderstaande:

Doe eens een rechterklik op deze computer en kies eigenschappen.
Kies dan geavanceerd>opstart en herstelinstellingen en klik daar op instellingen.
Vink dan de regel: de computer automatisch starten uit.
Nu start de pc niet meer vanzelf opnieuw op, maar krijg je een blauw scherm met foutmelding. Aan de hand van die foutmelding kunnen we misschien wat makkelijker de oorzaak achterhalen. Vaak zijn het niet goed werkende drivers of een geheugenprobleem.

pc

hoi

heb wel problemen gehad met de video kaart.
de driver opnieuw geinstalleert.
misschien dat dit het probleem is...
kreeg nog wel een fout melding.
dat mijn bios een update moest hebben !!!!!!

Ik zou als ik jou was zowieso ff een backup maken van alle belangrijke bestanden!
Daarna windows XP installeren, en op annuleren klikken bij het installeren van de videokaart. Dan met de drivers die je bij je kaart kreeg installeren (of ff downloaden van de site).
Is trouwens wel lekker, is je PCtje weer lekker snel en clean :)

Ik zou als ik jou was zowieso ff een backup maken van alle belangrijke bestanden!
Daarna windows XP installeren, en op annuleren klikken bij het installeren van de videokaart. Dan met de drivers die je bij je kaart kreeg installeren (of ff downloaden van de site).
Is trouwens wel lekker, is je PCtje weer lekker snel en clean :)

Waar staat dat de PC niet snel meer is???
Richt je eerst op het probleen...wat jij voorsteld kan altijd nog!!!!

pc

hoi

dit krijg ik als foutmelding.....

Tijdens de crashanalyse hebben we gezien dat de BIOS-versie (Basic Input/Output System) op deze computer niet voldoet aan de specificaties voor de processor die is geïnstalleerd in uw computer. Dit probleem kan zich voordoen als er een nieuwere processor is geïnstalleerd op een ouder systeembord of een ouder BIOS. Het gebruik van een BIOS dat de geïnstalleerde processor niet ondersteunt, kan resulteren in systeemcrashes van Windows. Neem contact op met de fabrikant van uw computer of de fabrikant van het moederbord voor een bijgewerkte versie van het BIOS voor de processor van uw computer

Ja dat is hem.

Bios Upgraden(Flashen)

Haal Everest eens op ,installerdat,en open het.

Onder Rapport>Snelraport Zuivere tekst....Kopieer dat en plaats dat eens hier(alleen het gedeelte waar de systeem gegevens opstaan)

pc

dat is een engels programma
dat ston er al op.
geeft 293 fouten aan hoe krijg ik ze hier?????

als het goed is kan je in everest een fout rapport laten aanmaken.
dan kan je dat als bijlage hier zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan