PC sluit af tijdens opstarten (windowsscherm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

edekorte

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Beste leden.

Mijn Win7 installatie doet sinds een week raar. Een half jaar draait ie als een zonnetje en nu ineens gaat ie tijdens 't windows opstartscherm spontaan uit.
Dan krijg ik de optie opstartherstel en (meestal) werkt dit wel. Soms ook niet, dan reboot ik en via F8/Uitschakelen van stuurprogramma handtekening lukt 't wel. Met systeemherstel kan ik trouwens maar 2 dagen terug, normaal was dit een paar weken dacht ik. Ik heb recent geen nieuwe hardware geinstalleerd.
Iemand een idee? Alvast bedankt voor de moeite.

p1030192j.jpg

Laatst bewerkt:
het kan zijn dat je een virus of iets dergelijks hebben heb gehaald heb je chkdsk al geprobeert te draaien ?
probeer anders de windows 7 cd er in te stoppen en vervolgens op herstellen te klikken
anders raad ik aan om je hdd via een andere computer te laten scannen met malware bytes

hoop dat je er wat aan heb
anders lijkt het me dat je een her instalatie moet uitvoeren :$ vergeet niet je bestanden eerst te backupen :)

Alles geprobeerd, probleem blijft. :(
Vanuit veilige modus gebeurt hetzelfde.

Draai Memtest eens. grote kans dat je defecte latjes hebt

Gedaan, geeft geen fouten aan. IK ben er nu wel achter dat wat ik ok doe, na 3 keer start ie wel goed op.
Ook zonder F8 modus, dus gewoon na eerste uitval en reboot "windows normaal starten" aanklikken. De derde keer loopt ie gewoon door.

Moet welhaast een hardware probleem zjjn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan