pc sluit niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikey-007

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
184
op een tweede -pc heb ik windows xp professional geinstalleerd. als ik de pc aflsuit dan gaat die de ene keer wel uit, maar de andere keer doet die dat niet. wat is hier het probleem en hoe verhelp ik dit.
 
vriend van mij heeft hetzelfde sinds gisteren!!! wireless modem geinstalleerd en xp sluit niet meer af via start/afsluiten/...... HELP!!!!

ALvast bedankt

Ferdi
 
Ga naar je bureaublad>eigenschappen>schermbeveiliging>energie>APM inschakelen.
Het kan ook dat er in het Bios nog instellingen gewijzigd moet worden.
Power management of iets dergelijks>ACPI en APM op enabled zetten.
 
Heren het probleem is ondertussen al gevonden...... BLASTER!!!!!

.......en opgelost! Toch nog bedankt voor de moeite!!!

Groeten!!
 
bij nader inzien............ niet opgelost :evil:

Virus is verwijderd maar er zijn toch nog enige beschadigingen achtergebleven...... ook na recovery en Windows update's.............

NOW WHAT??????????? :8-0:
 
Met norton blaster verwijderd, toen dat anti-blasterbestand van microsort gedraaid en vervolgens alle windows-updates die ik nog niet gedaan had... Duidelijker? :eek:
 
Wat voor beschadiging zoal?
Blaster verwijderd in "veilige modus"?
 
niet verwijderd in veilige modus.... erg???

beschadigingen zijn zoal: niet afsluiten, outlook zwaar in de war :mad: en behoorlijk traag.... maar vooral dat afsluiten is het grootste probleem...
 
niet verwijderd in veilige modus.... erg???
Net erg denk ik, maar was wel aanbevolen om alles te laten verwijderen.
Had je system restore ook uitgezet?

CAUTION: If you are running Windows XP, we strongly recommend that you do not skip this step. The removal procedure may be unsuccessful if Windows XP System Restore is not disabled, because Windows prevents outside programs from modifying System Restore.
Bron;
http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html
 
geen idee, hebt t zelf namelijk niet gedaan... maar ben nu de rest van de overgebleven **** aan het oplossen... :(

dus ik weet niet precies wat er allemaal wel en niet is gedaan... ben toch bang voor een rondje om de fotmat c:// :cool:

of heb je/jullie nog een ideeeeetje (s)???
 
Ik heb helaas geen ideeën meer.:(
Backup igg de nodige belangrijke bestanden op een cdtje.
Laat die scannen met een goede geupdate virusscanner voordat de bestanden weer terug op die pc gaan.

Nou maar afwachten of de orspronkelijke vraagsteller nog reageert.:)
Geplaatst door Mikey-007
op een tweede -pc heb ik windows xp professional geinstalleerd. als ik de pc aflsuit dan gaat die de ene keer wel uit, maar de andere keer doet die dat niet. wat is hier het probleem en hoe verhelp ik dit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan